וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי טאב 10.1 יורד מהמדפים באירופה: בית משפט החליט שהוא דומה מדי לאייפד

האם גלקסי טאב של סמסונג הוא חיקוי של האייפד? בית משפט בגרמניה חושש שכן, ולכן אסר למכור אותו באירופה

האם סמסונג העתיקה את העיצוב של האייפד מבית אפל בגלקסי טאב 10.1 – מחשב הלוח החדש שלה? בית משפט בגרמניה חושב שיש לטענה הזו מספיק משקל כדי לאסור את המכירה של הטאב בכל רחבי האיחוד האירופאי, לפנים משורת הדין, בזמן שהדיונים בנושא נמשכים. המדינה היחידה בה המכירה מותרת כיום היא הולנד, כיוון ששם לאפל תביעה נפרדת נגד סמסונג. כדאי להזכיר כי הגלקסי טאב 10.1 הושק בבריטניה בשבוע שעבר, וכעת תדרש סמסונג להורידו מהמדפים.

לטענת אפל, לא רק שעיצובו של הגלקסי טאב 10.1 מחקה את העיצוב של האייפד, כי אם כל המכשיר כולו מהווה ניסיון לתחרות לא הוגנת, בדמות חיקוי. יש לציין כי לא מדובר בהאשמה כי סמסונג מפרה פטנטים – טענה שכזו צריכה להיות מובאת בפני בית משפט של כל מדינה אירופאית בנפרד. זכויות על עיצוב תעשייתי, לעומת זאת, ניתנות על ידי סוכנות של כלל האיחוד.

מדובר בצעד אחרון במלחמה בין אפל לסמסונג, שמנהלות קרבות בכל רחבי העולם. כך, שתי החברות כבר ביקשו לאסור את היבוא של מוצרי השניה לארה"ב ממועצת הסחר הבינלאומי של ארצות הברית, בטענה שהחברה השניה מפרה פטנטים. סמסונג אף דרשה לראות את האבטיפוס של אייפון 5 ואייפד 2 לאחר שאפל ביקשה לקבל לידיה מוצרים מסויימים של סמסונג טרם שחרורם כדי לראות איך הם מפרים את הפטנטים שלה. שתי הבקשות, יש לומר, נדחו.

עוד בנושא:

אפל טוענת - סמסונג מחקה אותנו

הדמיון בין אייפד לגלקסי טאב 10.1 לא נעלם גם מעיניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully