וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תיקנה את הצ'ט

11.8.2011 / 12:10

לאחר מחאות הגולשים עדכנה פייסבוק את ממשק הצ'ט, וכעת היא שוב מאפשרת תצוגה של כל החברים שבמצב און-ליין

פייסבוק משפרת את הצ'ט שלה. לאחר שבחודשים האחרונים התרעמו משתמשי פייסבוק רבים על העדכון של הצ'ט ברשת החברתית, מעדכנת החברה את הממשק ומשפרת אותו.

עד עכשיו הראה איזור הצ'ט תמהיל של חברים שנמצאים און-ליין וחברים שנמצאים אוף-ליין (להם אפשר לשלוח הודעות גם כאשר הם במצב לא מקוון). לא כל החברים שנמצאו און-ליין נראו ברשימת הצ'ט, וכדי לבדוק אם חבר ספציפי זמין לשיחה היה על המשתמש להקליד את שמו ולראות אם לצד השם דולקת נורית ה"זמין" הירוקה. הצעד הזה סירבל את הצ'ט ונראה חסר הגיון. לא ברור היה מדוע משתמשים שאינם נמצאים באותו זמן ברשת צריכים להיות מוצגים על חשבון משתמשים זמינים. השינוי גרר קבוצות מחאה בפייסבוק שביקשו את הצ'ט הישן בחזרה, וכן מספר תוספים שיצרו מפתחים חיצוניים שאיפשרו להחזיר את המצב לצורה הקודמת. בסקר וואלה! TECH "מה יש לתקן בפייסבוק", הגיע הצ'ט למקום הראשון, עם 67%, כאשר המקום השני הסתפק ב-12% בלבד.

כעת נראה שאין עוד צורך במחאות ובתיקונים: הצ'ט עודכן שוב. הוא ממשיך להציג גם חברים במצב אוף-ליין לצד אלו המקוונים, אך נוספה לו אפשרות בשם More Online Friends, המאפשרת לראות את כל מי שמקוון באותון הזמן. לצ'ט גם נוסף פס גלילה חדש שמאפשר לעבור על הרשימה המלאה.

נכון לשעה זו, פייסבוק לא פרסמה הודעה רשמית על השינוי.

אתם מוזמנים להכנס לבדוק את הצ'אט בפייסבוק

עוד בנושא:

- מה חייבים לתקן ומיד בפייסבוק?
- מארק צוקרברג, כך תציל את פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully