וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: אנשים צעירים פחות מתעניינים במדיה חברתית

17.8.2011 / 9:48

מחקר חדש קובע: העניין ברשתות חברתיות דועך בקרב גילאי 18-29. מה יכולה פייסבוק לעשות לשימור משתמשים?

אחד מארבעה צעירים מעיד כי הוא משועמם מאתרי מדיה חברתית דוגמת פייסבוק עם טוויטר, כך מגלה מחקר חדש של חברת גרטנר, שבדק 6,295 איש בין הגילאים 13 ל-74 ברחבי העולם. לפי הממצאים. 24% מגילאי 18 עד 29 מודה כי עניינו במדיה החברתית פחת מאז שנרשם לרשתות חברתיות. 31% אמרו כי פחת הכיף הם חשים בשימוש בכלים אלו. לעומתם, 37% מהנשאלים אמרו כי הם משתמשים כיום במדיה החברתית יותר מאשר בעבר.

כאשר נשאלו הנבדקים מדוע הם חשים רגשות שליליים כלפי רשתות חברתיות ציינו רבים את בעיית הפרטיות. אנשים צעירים יותר הוטרדו פחות מנושא זה. מבחינה גיאוגרפית: יפן, אנגליה וארצות הברית הן המדינות בהן לא חלה ירידה משמעותית בשימוש במדיה החברתית.

"המגמה היא עייפות ממדיה חברתית בקרב אלו שגילו אותה ראשונים. העובדה ש-31% מהצעירים מעידים כי הם משתעממים ממדיה חברתית היא דבר שמפעילי הרשתות החברתיות צריכים לשים לב אליו. הם יצטרכו לחדש ולגוון כדי לשמור על תשומת הלב של לקוחותיהם", אמר בריאן בלו, מנהל מחקר בגרטנר. "תוכן ממותג צריך לשמור על רעננותו ולהיות מסוגל לתפוס במהירות את תשומת הלב של משתמשיו. הדור החדש של הצרכנים הוא חסר מנוחה ובעל יכולת ריכוז נמוכה", הוסיף.


עוד בנושא:

- אסירים בקליפורניה משתמשים בפייסבוק מהכלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully