וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסירים בקליפורניה משתמשים בפייסבוק מהכלא

14.8.2011 / 10:25

אם נתקלתם בפייסבוק בשורת סטטוס "נכנס לתא", זה לא מפתיע. אסירים בקליפורניה משתמשים בפייסבוק היישר מהתא

אלפי אסירים בבתי כלא בקליפורניה מעדכנים את חשבונות הפייסבוק שלהם היישר מתאם. שירות בתי הסוהר של המדינה דיווח כי לבתי הכלא השונים הוברחו מעל ל-7,000 טלפונים סלולריים בחצי השנה הראשונה של 2011. מכיוון שחלק מאותם מכשירים הם סמארטפונים, המסוגלים להתחבר לאינטרנט, יכולים האסירים לפתוח חשבונות בפייסבוק ולתחזק אותם בדיוק כמו אדם חופשי. עכשיו מבקשת המדינה מפייסבוק לסגור את החשבונות הללו, שהפעלתם מהכלא עוברת על התקנות. את הטלפונים הסלולריים מקבלים רוב האסירים בעזרת הברחות, העולות להם כאלף דולר למכשיר.

"גישה למדיה חברתית מאפשרת לאסירים לעקוף את ההשגחה שלנו ולהמשיך לעסוק בפעילות פושעת", אמר מת'יו קייט, מזכיר שירות בתי הסוהר. "שיתוף הפעולה החדש ביננו לפייסבוק יעזור להגן על הקהילה מקורבנות עתידיים". ואכן, קורבנות כאלו כבר קיימים כתוצאה מהמצב הזה. בעוד שישנם אסירים שמפרסמים שורות סטטוס תמימות כמו "מקשיב למוזיקה ומנסה להירגע", היה גם מי שניצל את פייסבוק כדי להטריד נערה בת 17, שהוא נכנס לכלא בעוון תקיפתה.

דובר פייסבוק אנדרו נוייז מסר כי החברה מוחקת חשבונות שעוברים על חוקי ארצות הברית, והבטיח שהחברה תנקוט בצעדים כנגד כל מי שמשתמש בפייסבוק לצרכי הטרדה.


עוד בנושא:

- בפייסבוק מורים ותלמידים לא חברים
- פייסבוק: עכשיו גם בטלפון הכי פשוט

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully