וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטרימר Boxee הושק בישראל

17.8.2011 / 14:22

הסטרימר הישראלי, שמאפשר צפייה בתכנים מהרשת ומהמחשב הביתי, זמין לרכישה גם בארץ - אך יקר יותר מאשר בחו"ל

החברות ניופאן ובאג השיקו היום רשמית בישראל את הסטרימר Boxee Box, פרי פיתוח הסטארט-אפ הישראלי Boxee. המוצר מתחבר למסך טלוויזיה ומאפשר צפייה דרכו בתכני וידאו מהאינטרנט ומהמחשב האישי. בין השאר ניתן לצפות ישירות בתכנים מיוטיוב, MTV, חדשות CNN ועוד. מלבד זאת מנגן המכשיר שורה של קבצים דיגיטליים – הכוללת את כל קבצי הווידאו והאודיו הבולטים. המכשיר אף מאפשר למשתמש להתחבר לקורא RSS ולתחנות רדיו דיגיטליות. המשתמשים הישראלים לא יזכו לקבל גישה לרבים מהתכנים הזמינים למשתמשי המוצר בשוק האמריקאי (סרטי "נטפליקס", למשל), בשל ענייני זכויות יוצרים.

ניופאן ובאג אף הכריזו על שיתוף פעולה מיוחד במסגרתו יוכלו קוני טלוויזיות טושיבה ליהנות מאפליקציה ייחודית שהוטמעה במכשירים וכוללת אפשרות הקרנתם של מספר סרטים, זאת במסגרת שיתוף פעולה עם חברת NMC. פיצ'ר זה לא יהיה זמין למשתמשי טלוויזיות אחרות, וכרגע לא ברור מה מספר הסרטים שיוצעו בו.

"אנו מרגישים כי השוק בישראל מוכן למוצר שלנו, במיוחד כשהיום חדירת הסמארטפונים והטאבלטים לישראל חצתה את כל טווחי הגיל והמיקום", אמר אבנר רונן, מנכ"ל בוקסי. נכון להיום נמכרו כשני מיליון מכשירי בוקסי, ב-33 מדינות בעולם. מחיר המכשיר בישראל יהיה החל מ-1,200 ¤.


עוד בנושא:

- מחברים את המחשב לטלוויזיה עם סטרימר
- מחברים את המחשב לטלוויזיה: מחשבים ניידים
- מחברים את המחשב לטלוויזיה: מחשבים נייחים

  • עוד באותו נושא:
  • בוקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully