וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות 8 תכלול חנות אפליקציות

18.8.2011 / 12:19

מיקרוסופט חושפת פרטים על מערכת ההפעלה הבאה שלה בבלוג רשמי חדש. תלך בעקבות אפל ותציג חנות אפליקציות

מיקרוסופט מתחילה לחשוף פרטים על חלונות 8. החברה פתחה בלוג רשמי המתעד את תהליך העבודה, בשם "בונים את חלונות 8". בהזדמנות זו סיפק סטיבן סינופסקי, נשיא חטיבת Windows Live פרטים קונקרטיים ראשונים על מערכת ההפעלה העתידית.

בפוסט הראשון שפורסם בבלוג אישר סינופסקי שלחלונות 8 תהיה חנות אפליקציות, זאת בדומה לקורה במערכות ההפעלה של אפל (למחשבי מק ולמכשירים ניידים) ולקורה בפלטפורמת אנדרואיד של גוגל. השמועה על כך שחלונות 8 תכלול חנות אפליקציות נשמעת כבר חודשים רבים. עוד סיפר סינופסקי כי העבודה על מערכת ההפעלה מחולקת לכ-35 קבוצות האחראיות כל אחת על פיצ'רים מסוימים. כל קבוצה כזאת כוללת בין 25 ל-40 מפתחים.

"חלונות 8 היא דרך חדשה לראות את חלונות, לדור חדש של מכשירי מחשוב", כתב סינופסקי בבלוג החדש. "כיום, מעל 2 מתוך כל 3 מחשבים הם ניידים, גודל המסכים נע בין מתחת ל-10 אינץ' ועד למסכים בגודל קיר ומסכי HD מרובים. האחסון קפץ ממגה בייטים לטרה בייטים ועבר לענן. השינויים הללו בנוף גורמים לשינויים משמעותיים ביותר לחלונות, מהשבבים ועד חווית המשתמש". סינופסקי הזמין את הגולשים לשלוח אליו הודעת אי-מייל לכתובתו הישירה.

מיקרוסופט סיפקה הצצה לממשק החדש של חלונות 8 בחודש יוני, וחשפה שהוא יכלול ממשק מסך-מגע, תעבוד על מעבדים מבוססי ARM (ולא רק על מעבדי אינטל) וכי היישומים יסתמכו על HTML וג'אווה סקריפט כשפות התכנות העיקריות. בספטמבר תציג מיקרוסופט בפירוט רב יותר את חלונות 8, בכנס Build שתקיים.


עוד בנושא:

- מיקרוסופט הציגה לראשונה את חלונות 8
- "חלונות 8 תצא ב-2012"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully