וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק בעקבות אינסטגרם: תוסיף פילטרים לתמונות

25.8.2011 / 11:23

פייסבוק מתכוונת להשיק פיצ'ר שיאפשר העברת תמונות דרך פילטרים למצלמים באפליקציה הסלולרית שלה

פייסבוק רוצה להיות Instagram? הניו-יורק טיימס מדווח כי החברה מתכננת להוסיף לאפליקציה הסלולרית שלה יכולת להרכיב שורה של פילטרים אמנותיים על תמונות המצולמות דרכה. זאת בדומה ליכולותיה של אפליקציית הצילום הפופולרית.

לדברי שני מהנדסים בפייסבוק, הפיצ'ר החדש למעשה כבר מוכן להטמעה, אך מנכ"ל החברה מארק צוקרברג מעוניין שצוות הפיתוח ייצר מגוון פילטרים רחב יותר לפני ההשקה – ככל הנראה לפחות 12. בין השאר יכללו במנגנון פילטרים המקנים לתמונה מראה ישן – שוב, בדומה לאינסטגרם. בפייסבוק מקווים שהיכולת הזאת תייתר את הצורך של המשתמשים להשתמש באפליקציית צד שלישי דוגמת אינסטגרם ומתחרותיה כדי להעלות תמונות לרשת החברתית, ושהאפליקציה הרשמית של החברה תספיק לצורך הזה. יש לציין כי כבר היום קיימות אפליקציות תואמות פייסבוק לאייפון ולאייפד המאפשרות לצלם תמונה, להעביר אותה דרך פילטרים ולהעלותה ישירות לחשבון המשתמש.

הכנסת הפיצ'ר החדש מגיעה לאחרי שפייסבוק ניסתה לקנות את אינסטגרם לפני מספר חודשים, אך לא הצליחה בכך. לאינסטגרם יש כיום יותר משמונה מיליון משתמשים, שהעלו כבר מעל ל-150 מיליון תמונות לשירות. לכ-80% מהתמונות המועלות לאינסטגרם מוסיפים המשתמשים פילטר. לפי שמועות, גם אפל מתכננת להטמיע שורה של פילטרים בגרסה 5 של מערכת ההפעלה iOS, הצפויה לצאת בסתיו הקרוב.


עוד בנושא:

- אינסטגרם: להיט אינסטנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully