וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת סוערת סביב "תמונות קשות של סטיב ג'ובס"

אתר הרכילות TMZ פרסם צילום של סטיב ג'ובס בו הוא נראה רזה מאוד וחולה מאוד. יש הטוענים כי הצילום מזוייף

תמונות מדאיגות של סטיב ג'ובס: סבב 2. אתר הרכילות TMZ פרסם הלילה (שבת) צילום של סטיב ג'ובס, מנכ"ל לשעבר של אפל אשר התפטר מתפקידו ביום חמישי האחרון, בו נראה ג'ובס רזה מאוד, כשהוא נתמך על ידי אדם אחר. לטענת TMZ, התמונה צולמה כביכול כבר לאחר ההתפטרות של ג'ובס בחמישי האחרון, שרבים העריכו כי הינה מסיבות רפואיות. ג'ובס נמצא בחופשת מחלה מאז ינואר, כנראה בעקבות מקרה חוזר של סרטן הלבלב.

את התמונה לא צילמו צלמי TMZ, כי אם אנשי אתר PacifcCoastNews, ויש המפקפקים באמינותה. ניתוח שהועלה לרשת מצביע על כמה פגמים-כביכול בתמונה, שמרמזים על כך שמדובר בזיוף פוטושופ. ב-TMZ מסרבים להתייחס לאמינות הידיעה, ואילו ב-PacificCoastNews אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי צילמו את התמונה בעצמם ומכרו אותה. במידה שמדובר בתמונה מזוייפת, תהא זו פגיעה לא מבוטלת באמינות אתר TMZ, שנחשב לאחד מאתרי הרכילות המובילים ברשת.

נזכיר כי לא מדובר בפעם הראשונה בה תמונה של סטיב ג'ובס שנראה במצב רפואי רעוע מעסיקה אתרי רכילות. הצהובון National Enquirer פרסם בפברואר האחרון צילום של ג'ובס רזה מאוד, לטענתם בדרך אל מרכז רפואי בו הוא מטופל, ואף הביאו רופא שאמר כי לאדם הזה לא נשאר יותר מחודש וחצי לחיות. בחצי השנה שעברה מאז הספיק ג'ובס להציג לעולם את האייפד 2, והופיע גם במסיבת העיתונאים בה הוצגה מערכת ההפעלה הסלולרית iOS 5.

עוד בנושא:
הדיווח והתמונה באתר TMZ
ניתוח התמונה
אז מי מחליף את ג'ובס באפל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully