וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הביקוש: HP תייצר עוד מחשבי TouchPad

31.8.2011 / 12:02

הביקוש ההיסטרי במכירת החיסול של מחשב הלוח מבית HP גרם לחברה לייצר כמות מוגבלת נוספת, שתגיע לשוק בקרוב

לפעמים צריך למות כדי לזכות בפופולריות. את התובנה הזאת, הלקוחה בעיקר מתחום התרבות, הרווי באמנים שזכו להכרה, ביקוש והצלחה אחר מותם, מגלה עכשיו גם מחשב הלוח TouchPad מבית HP. לאחר שהחברה הודיעה כי תפסיק לייצר מכשירים עם מערכת ההפעלה WebOS והורידה את מחיר הטאץ' פד למאה דולר בלבד כדי להיפטר מהמלאי – הביקוש אליו עלה לרמות היסטריות שגרמו לאוזלת מלאי המכשירים והמשך צמא מצד השוק.

עכשיו מודיעה HP כי לאור הדרישה המדהימה היא תייצר עוד מחשבי טאץ' פד במספר מוגבל (שלא צוין) ש"אי אפשר להבטיח שיספיק לכולם" (כך כתב מארק באדג'ל מ-HP בבלוג החברה). אלו יגיעו לשוק עוד מספר שבועות. באדג'ל ציין כי עדיין אין לו את המידע המדויק של מספר המכשירים שייוצרו ומועד הגעתם לשוק, אך ש-HP תעדכן על כך באופן שוטף. הוא גם נמנע מלציין מה יהיה המחיר, ואם הוא אכן יישאר מאה דולר בלבד. ההודעה באתר החברה זכתה לחשיפה גדולה שאף הפילה את האתר עקב עומס לזמן מה.

הודעתה של HP הפתיעה חלק מהאנליסטים, שכן עלות הייצור שלו היא כ-300 דולר , ולכן אין לחברה אינטרס לייצר מכשירים נוספים שיימכרו במחירי הפסד. האנליסט שואו וו מחברת סטרן אג'י, טען כי HP קיבלה החלטה שגויה וכי היא צפויה לגרום לבלבול בקרב הצרכנים.


עוד בנושא:

- HP נפטרת מ-WebOS
- HP מוכרת טאבלטים במחירי רצפה - איך השוק יתמודד?

  • עוד באותו נושא:
  • hp
  • Touchpad

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully