וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מציגה שילוב בין טלפון לטאבלט, מוצרי מחשוב חדשים

דניס וטיצ'בסקי, ברלין

1.9.2011 / 12:48

סמסונג הציגה בתערוכת IFA מוצרי מחשוב וטלפוניה חדשים, ובראשם ה-Note: טלפון סלולרי עם מסך 5.3 אינץ'

תערוכת האלקטרוניקה בברלין:

סמסונג משדרגת, מציגה טאבלטים חדש ושיתופי פעולה. חברת סמסונג חשפה הבוקר (ה') את ההכרזות שלה לתערוכת IFA 2011 - כשכל המוצרים נמצאים תחת מטריית "חיים חכמים יותר". המוצר החדשני ביותר באירוע היה ה-Note - שילוב היברידי בין טלפון סלולרי לבין מחשב לוח, עם מסך בגודל 5.3 אינץ'.

ה-Note הוא טלפון סלולרי דק, רק 9.56 מילימטרים עוביו, עם מסך Super AMOLED בגודל 5.3 אינץ'. צורתו מאפשרת להחזיק אותו ביד אחת. הוא כולל מעבד במהירות 1.4 גיגה-הרץ, מערכת הפעלה אנדרואיד 2.3, מצלמה עם חיישן 8 מגהפיקסל ותמיכה בעט מגע. בסמסונג מגדירים אותו כ"מחברת ויומן דיגיטלי", ומקווים כי הוא יהפוך למוצר מחשוב ראשי עבור משתמשיו.

מוצר מחשוב שני הוא תוספת חדשה לקו מחשבי הלוח של החברה, בה כעת יש טאבלטים עם מסכים בגודל 7, 8.9 ו-10.1 אינץ'. המוצר החדש, טאב 7.7, כולל מעבד כפול ליבה במהירות 1.4 גיגה-הרץ. מעבר לכך הציגה החברה שלושה מחשבים ניידים חדשים מסדרת הדגל שלה. Series 7 Chronos - הדור השני של סדרה 7, יכלול שלושה דגמים, עם מסכים בגודל 13, 14 ו-15 אינץ', מעבדים חזקים וכונני פלאש קשיחים.

בי קיי יון, ראש חטיבת מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית והמסכים בסמסונג, אמר באירוע כי התפיסה החדשה של החברה היא עיצוב שמונע על ידי שיפור חווית משתמש. לדברי יון, כדי להגיע למצב הזה השקיעה החברה בשנה שעברה 8.8 מיליארד דולרים במחקר ופיתוח. במהלך האירוע, החברה אף הכריזה על שיתוף פעולה עם יוטיוב, שתביא חומרי 3D מיוטיוב למסכי סמסונג, בתוך אפליקציה ייעודית.

שיתוף פעולה נוסף, שנועד להדגים את האטרקטיביות של האפליקציות הזמינות למסכים החדשים של סמסונג, הוא עם ריאל מדריד, שבנתה אפליקציה למסך. האפליקציה כוללת מידע על הקבוצה, ובתשלום נוסף ניתן לקבל גישה לשידורי המשחקים של הקבוצה. לא ברור באילו מדינות עובד השירות הזה.


גילוי נאות: הכתב הוא אורח חברת סמסונג בתערוכת IFA


עוד בנושא:

- IFA 2011: מחשבות ראשונות : Samsung Note
- IFA 2011: סוני מנסה לחזור למשחק
- IFA 2011: לפני כולם: הטאבלט החדש של טושיבה

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully