וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמוע ולספר לחבר'ה בפייסבוק

11.9.2011 / 14:05

שירות המוזיקה החדש של פייסבוק יאפשר לפרסם ב-Feed את מה שאתם שומעים ולהקשיב למה ששומעים חבריכם

מה יכלול שירות המוזיקה העתידי של פייסבוק? על פי המקורות של הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ', אחד הפיצ'רים המרכזיים של השירות החדש יהיה Scrobbing – עדכון הפיד בפייסבוק על פרטי השיר לו מאזין המשתמש, בצורה אוטומטית מבלי שהוא יצטרך לעשות זאת בעצמו. פיצ'ר מהסוג הזה כבר קיים בשירותי מוזיקה מקוונים שונים, ביניהם האתר last.fm. בטק קראנץ' מאמינים שיש לפיצ'ר סיכוי להפוך את עדכוני המוזיקה לתוכן המרכזי המופיע בפיד.

עוד טוענים בטק קראנץ' שמשתמשי השירות יוכלו להסתפק בהרשמה לאחד מספקי המוזיקה של פייסבוק (ספוטיפי, מוג, Rdio וכו') ועדיין לקבל גישה לתכנים של שאר הספקים – למשל בלחיצה על שם שיר המופיע בפיד, לאחר שחבר אחר האזין לו ופרסם זאת. היכולת הזאת צפויה להפוך את פייסבוק למעין "מאחד שירים" גדול בו ניתן לגשת לספריית ענק עם תכנים של כל החברות.

לפי הדיווח השירות יציע נגן מוזיקה קבוע שינגן מוזיקה ללא הפרעה במעבר בין דפים הפייסבוק. כפתורי השליטה עליו יופיעו בכל דף ודף, באיזור מיוחד שיוקצה לכך (ככל הנראה בתחתית הדף).

הכוונה להציע שירות מוזיקה בפייסבוק פורסמה כבר במאי, כאשר נודע שפייסבוק תשתף פעולה עם Spotify. המיזם החדש מהווה עוד צעד של פייסבוק בדרכה להפוך את הרשת לכלי מולטימדיה ולא רק לכלי תקשורת. החברה כבר השיקה שיתוף פעולה עם אולפני "האחים וורנר", שבמסגרתו ניתן לצפות בסרטי החברה דרך האתר. שירותים מסוג זה אף מעלים את זמן שהיית המשתמשים באתר, מכיוון שאלו יכולים להשתמש בו גם לצרכים שאינם קשורים לאינטראקציה חברתית.


עוד בנושא:

- לשמוע מוזיקה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully