וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מציגה: קראתי. ראיתי. הקשבתי

20.9.2011 / 13:41

פייסבוק צפויה להכריז השבוע על שורה של כפתורים חדשים בנוסח ה'לייק', שיאפשרו לעדכן על צריכת תכנים

"קראתי. ראיתי. הקשבתי". זה הסלוגן החדש שילווה את וועידת המפתחים של פייסבוק, שתתקיים השבוע בסן פרנסיסקו. החברה תציג בוועידה שורה ארוכה של שותפויות תוכן מתחומי החדשות, הווידאו והמוזיקה, ומבנה חדש ומורחב לשיתוף ברשת החברתית. לכפתור ה"לייק" יתווספו כפתורים חדשים עליהם יוכל המשתמש הנחשף לתוכן ללחוץ: Read, Listened ו-Watched.. לאלו אף יתווספו בקרוב כפתורים מסחריים דוגמת Want, עליהם ניתן יהיה ללחוץ כדי להפגין התעניינות בקניית מוצר. ככל הנראה תוספות אלו יגררו שינוי משמעותי בממשק המשתמש, שיהפוך אותו למתאים במיוחד לצריכת תוכן. לא ברור אם כל העדכונים החדשים יופיעו בפיד המרכזי, ויתכן שפייסבוק תוסיף חלונית נפרדת בה ירוכז פירוט התוכן בו צפו חברי המשתמש.

לדברי מקורות, שותפות התוכן של התכנים הכתובים תהיה בין השאר עם יאהו. שותפות התוכן של תכני הווידאו תהיה עם שורה של אתרי וידאו ברשת. שותפות התוכן המוזיקלי תהיה עם שירותים מוזיקליים שונים דוגמת ספוטיפיי (פייסבוק צפויה להשיק שירות מוזיקה גדול במהלך הוועידה).

שימוש בכפתורים החדשים יקל על פייסבוק לפלח טוב יותר את משתמשיה, וכתוצאה מכך גם לייצר עבורם פיד חדשות המתאים יותר לתחומי העניין שלהם. בנוסף ייצרו הפיצ'רים החדשים פרופילים מדויקים יותר עבור מפרסמים המעוניינים להציג פרסומות לקבוצות מפולחות היטב. כך, למשל, יוכלו מפרסמים לכוון מודעות על ספרים למי שלחץ רבות על כפתור "קראתי".

מה דעתכם על השינוי? בואו לספר לנו בפייסבוק

עוד בנושא:

- חדש בפייסבוק: לעקוב אחרי מי שלא חבר
- פייסבוק משיקה רשימות חברים חדשות

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully