וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק משיקה רשימות חברים חדשות

14.9.2011 / 11:23

פייסבוק מציגה את התשובה למעגלים של גוגל פלוס: רשימות חברים שנוצרות אוטומטית ומבוססות על סוג הקשר והקירבה

פייסבוק מעדכנת את רשימת החברים ומציגה את הגרסה שלה ל"מעגלים" של גוגל פלוס. החברה משדרגת את חשבונות המשתמשים בכלים ניהול חדשים: "רשימות חכמות", רשימת חברים קרובים ורשימת מכרים והצעת חברים חדשים משופרת.

הרשימות החכמות ייוצרו באופן אוטומטי ויעודכנו בהתבסס על מכנה משותף בין המשתמש לחבריו (משפחה, מקום עבודה, בית ספר, עיר). מדובר בסוג של שדרוג ל"מעגלים" – שכן הרשימה נוצרת מעצמה ולא דורשת מהמשתמש לנהל אותה, בניגוד לקורה בגוגל פלוס. המשתמש יוכל לפרסם עדכון שיופיעו רק לאחת מקבוצות אלו או לכמה ממנה, וכך להתאים את מסריו לאלו שאמורים להיחשף אליהם.

רשימת החברים הקרובים ורשימת המכרים תאפשרנה צפייה בעדכונים ובתמונות של החברים/מכרים במקום אחד. בניגוד לרשימה החכמה – אותן יצטרכו המשתמשים לעדכן בצורה ידנית. בהוספת חברים לרשימת "החברים הקרובים" יבטיח המשתמש שכל עדכוניהם יופיעו בפיד שלו. אנשים שיתווספו לרשימת המכרים ייראו פחות בפיד של המשתמש.

פייסבוק כבר איפשרה בעבר לייצר רשימות, אך הפיצ'ר היה מוצנע ולא פשוט מספיק כדי שיעשה בו שימוש המוני. כעת מקווה החברה שהחצנת הפיצ'ר יגרום למשתמשים לחלוק יותר מידע אישי ומקצועי עם קבוצות רלוונטיות עבורם. העדכונים החדשים צפויים להיכנס לשימוש לכלל משתמשי פייסבוק במהלך השבוע הקרוב.

כבר התחלתם לארגן את רשימות החברים שלכם? בואו לספר לנו בפייסבוק


עוד בנושא:

- פייסבוק הסירה מודעת גוגל פלוס
- פייסבוק מעתיקה את טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully