וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מעתיקה את טוויטר

8.9.2011 / 13:46

משתמשי אפליקציית פייסבוק לאייפון הופתעו לגלות דמיון רב בין מסך שליחת הסטטוס למסך שליחת הציוץ באפליקציית טוויטר

אם חשבנו שפייסבוק כבר נרגעה מהאפשרות שטוויטר תחליף אותה (זכורה התקופה בה ה-Feed עבר שינוי דרסטי והכיל כמעט רק ציוצים, סליחה – עדכוני סטטוס) – טעינו. גרסה 3.5 של אפליקציית פייסבוק לאייפון הושקה אתמול, ולפחות במקום אחד היא מגלה דמיון מפתיע למקבילה הטוויטרית.

רוצים לכתוב שורת סטטוס בעזרת האפליקציה? תגלו שהמסך של אפשרות זאת דומה להפליא למסך כתיבת הציוץ באפליקציית טוויטר. כותרת ממורכזת עם כפתור ימני וכפתור שמאלי מצידיה, שטח לטקסט מתחת, תמונה ושני כפתורים ארוכים עם שמות כמעט זהים: Take Photo ו-Choose from Library בפייסבוק לעומת Take Photo or Video ו-Choose from Library בטוויטר. גם צבעי המסך דומים מאוד, אך חייבים להודות שהכחול הזה שייך לפייסבוק עוד הרבה לפני טוויטר.

גם בטוויטר שמו לב לעניין. הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ' מדווח כי מעצב אפליקציית טוויטר צייץ בנושא וכתב "ברצינות, פייסבוק?" ו"אוקיי, פייסבוק, מספיק עם המחמאות".

אין זו הפעם הראשונה שפייסבוק מעתיקה עיצוב. כאשר השיקה באוגוסט 2010 את השירות מבוסס המיקום Facebook Places, ניתן היה להבחין בדמיון בין האייקון שלו לזה של השירות המוביל בתחום – פורסקוור. בשניהם ניצב האייקון על מפת דרכים שנראית דומה.

העתקה או סתם מקריות? הגיבו בעמוד הפייסבוק שלנו


עוד בנושא:

- לאן נעלמה החדשנות של פייסבוק?
- פייסבוק בעקבות אינסטגרם: תוסיף פילטרים לתמונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully