וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייפון 5 יושק ב-4 באוקטובר

22.9.2011 / 11:13

האם האייפון הבא יושק ב-4 באוקטובר? דיווחים אמינים גורסים שכן, ושהוא אף יגיע לחנויות מספר שבועות לאחר מכן

עכשיו זה כמעט רשמי: אפל צפויה לערוך את אירוע השקת האייפון 5 ב-4 באוקטובר. בלוג הטכנולוגיה All Things Digital, השייך ל-Wall Street Journal, פרסם את הדיווח תוך הסתמכות על מספר מקורות, שיידעו אותו גם כי אפל מתכננת להתחיל את מכירת המוצר מספר שבועות לאחר ההכרזה הרשמית.

במקביל, אישר אל גור – סגן נשיא ארצות הברית לשעבר וחבר דירקטוריון אפל בהווה – שמכשירי האייפון החדשים יושקו באוקטובר. בוועידת משקיעים שהתקיימה היום אמר גור כי "האייפונים החדשים יצאו בחודש הבא". הדיבור בלשון רבים מייצר ספקולציות שנכונה השמועה הטוענת כי אפל תשיק למעשה שני מכשירים – האחד אייפון 5, והשני גרסה פשוטה יותר ומוזלת של האייפון 4, שנועדה לקהל רחב יותר המחפש מכשירים זולים יחסית.

האירוע יהיה בעל חשיבות מיוחדת לאפל בשל העובדה שזהו אירוע ההשקה הראשון לאחר חילופי המנכ"לים באפל, כשמי שצפוי להנחות אותו הוא המנכ"ל החדש טים קוק. ככל הנראה הוא ייעזר בסמנכ"ל המכירות של החברה, פיל שילר, האחראי על מערכת ההפעלה iOS סקוט פורסטול וסמנכ"ל מחלקת תוכנות האינטרנט והשירותים אדי קו.

השמועות על מפרט האייפון החדש רבות, ובין השאר נטען כי הוא יכלול מסך מגע גדול יותר, אנטנה משופרת ומצלמת 8 מגה-פיקסל. לאחרונה אף נטען כי המכשיר צפוי לכלול מסך בגודל 4 אינץ' ויהיה רחב ודק יותר – זאת לפי כיסויי מכשיר שיוצרו עבורו. אימות שמועות אלו יתקיים, כאמור, עוד שבוע וחצי.


עוד בנושא:

- האייפון 5 יכלול מסך 4 אינץ'?
- אייפון 5 יושק באוקטובר?
- אפל תשיק דגם אייפון מוזל?

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully