וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אייפון 5 יכלול מסך 4 אינץ'?

4.9.2011 / 11:49

כיסויים שיוצרו עבור האייפון 5 מלמדים כי הדור הבא של הסמארטפון מבית אפל יכלול מסך גדול יותר מהנוכחי

האם האייפון 5, הדגם הבא של הסמארטפון מבית אפל שצפוי לצאת לשוק באוקטובר, יכלול מסך בגודל 4 אינץ'? כך סבורים אנשי האתר MacRumors, שקיבלו כיסויים שיוצרו עבורו. כיסויים אלו, שנעשו על ידי יצרני צד שלישי, מבוססים על תרשים עיצוב לאייפון 5, שדלף ביולי. על פי הפרטים בו נוצרו כיסויים המתבססים על ההנחה שהאייפון החדש יהיה גדול יותר מזה הנוכחי, לו מסך של 3.5 אינץ'. עוד ניתן לשער שהמכשיר החדש יהיה רחב יותר ודק יותר. ב-MacRumors אף הלכו צעד קדימה ויצרו תמונות המציגות איך צפוי המכשיר להיראות בהתבסס על הנתונים הקיימים. "אם מאמינים שהכיסויים (שכבר מוצעים למכירה) מייצגים את העיצוב הסופי של האייפון 5 – אז צריכים גם להאמין שהוא יהיה גדול בהרבה מהאייפון 4 ושיהיה לו מסך של 4 אינץ' לכל הפחות", נכתב באתר.

האפשרות שאייפון 5 יכלול מסך גדול יותר היא סבירה בהחלט, שכן מתחרותיה של אפל נוקטות בגישה זו. מסך הגלקסי S2 של סמסונג הוא בגודל 4.3 אינץ', והחברה אף הציגה השבוע בתערוכת IFA 2011 מכשיר שהוא שילוב של סמארטפון ומחשב לוח, עם מסך בגודל 5.3 אינץ'.

שמועות נוספות על האייפון 5 מגיעות גם מתקרית מוזרה שפורסמה השבוע, ומזכירה מאוד תקרית קודמת. האתר CNET פרסם כי עובד של אפל שכח בחודש יולי האחרון מכשיר אייפון 5 בבר בסן-פרנסיסקו – כפי שקרה עם האייפון 4 לפני השקתו. בפרסום נטען כי כאשר התגלתה התקלה התאמצה אפל להשיב את המכשיר לידיה, ופנתה למשטרה בבהילות כדי שזו תאתר ותחזיר אותו. עוד נטען כי המשטרה ביצעה חיפוש בבית בעיר, אך המכשיר לא נמצא והדייר בבית הכחיש כי המכשיר בידיו, למרות שהודה שהיה בבר בו הוא אבד. בעל הבר, מצידו, מכחיש כי קיבל פניות מאפל או מהמשטרה, אך אומר כי הוא זוכר לקוח שהתקשר לפני כחודש מספר פעמים לגבי אייפון שהלך לאיבוד בבר. אפל סירבה להגיב בנושא.


עוד בנושא:

- קנה אבטיפוס ישן של מחשב מק - והסתבך
- ”אייפון 5 יושק באוקטובר”
- Samsung Note - טלפון עם מסך 5.3 אינץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully