וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: רובוט דיאטה

26.9.2011 / 10:18

צריכים עזרה ותמיכה בדיאטה? הרובוטית Autom תחשב לכם קלוריות, תדבר ותעודד אתכם בדרך אל ההרזיה

לעשות דיאטה מוצלחת זה לא דבר קל. לפעמים עוזר שיש שם איזה חבר שמעודד אתכם, שומר עליכם שלא תגזימו עם הקלוריות ואומר "סחתין" כשירדתם עוד קילו. ואם אין חבר כזה בנמצא – למה לא רובוט? חברת Intuitive Automata מציגה את Autom – רובוט (רובוטית, למעשה) בגודל 15 אינץ' שכל תפקידו להיות קואצ'ר הדיאטה שלכם.

לאוטום מסך מגע LCD קטן שהמשתמש אמור להזין בו את מספר הקלוריות היומי שצרך ואת הרגלי ההתעמלות שלו. בתגובה, הרובוטית תשוחח איתכם מדי יום, תדרבן אתכם לעשות את הכושר שהבטחתם שאתם עושים, ותספק מידע סטטיסטי על מצבכם מאז (שקניתם אותה) ועד הלום. היא אמורה לספק לכם מערכת יחסים קבועה ותומכת בעזרת השיחות שלה, דבר שלפי החברה אמור לאפשר לכם להתמיד בדיאטה יותר מהרגיל. יש לה מנגנון זיהוי פנים, כך שלגמרי יש מצב שאם תשכחו בבטלה על המיטה יותר מדי זמן היא תקלוט אתכם ותציע שתקומו ותעשו משהו עם הקלוריות העודפות הללו.

אוטום עדיין לא משווקת, אבל ניתן להזמין אותה. המחיר די מטורף: הפקדה של 200 דולר, עוד 668 דולר עבור הרובוט ועוד 80 דולר מדי חודש. כל זה בשביל להגיד לכם "קומו להתעמל"? אולי מטרת המחיר הגבוה היא שלא יישאר לכם מספיק כסף לאוכל.


עוד בנושא:

- הרובוט החוסך
- חתול רובוט

  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully