וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Tizen: לינוקס לכל פועל

Tizen, מיזם תוכנה של אינטל וסמסונג, יציע גרסת לינוקס שתתמוך בטכנולוגיות חדשות ותתאים למגוון מוצרי מחשוב

אינטל וסמסונג רוצות להקיף אתכם במכשירים מבוססי לינוקס. שתי החברות תשתפנה פעולה במיזם תוכנה חדש, Tizen, שמטרתו להפיק גרסת לינוקס שתתמוך בטכנולוגיות חדשות ותתאים למגוון רחב של מוצרי מחשוב: מטלפונים סלולריים, דרך טאבלטים ומחשבים, ועד לטלוויזיות חכמות. אל אינטל וסמסונג, שתהיינה המפתחות הראשיות במיזם, מצטרפת גם קרן LiMo - איגוד חברות סלולר שמנסות להחדיר גרסת לינוקס סלולרית משלהן לשוק עוד מ-2007, זאת ללא הצלחה מרובה מחוץ ליפן. כל הפרוייקט ירוכז תחת קרן לינוקס.

אם השותפות בין אינטל לבין חברה אחרת ביצירת מערכת הפעלה גורמת לכם לתחושת ד'זה וו, אתם לא טועים. רק לפני כשנה וחצי איחדה אינטל את מערכת ההפעלה הניידת שלה, Moblin, עם מערכת ההפעלה הניידת Maemo של נוקיה, כדי ליצור את MeeGo. אך בתחילת השנה הנוכחית, "בגדה" נוקיה באינטל עם מיקרוסופט, והחליטה לאמץ את ?חלונות כמערכת הראשית שלה.

מיגו זכתה לככב רק במכשיר אחד, N9, שהושק אתמול במספר מועט של שווקים ברחבי העולם, כשבנוקיה כבר הודיעו כי אין הם מתכננים להמשיך ולתמוך בה. המיזם החדש, Tizen, הוא ממשיך דרכה של מיגו מבחינת אינטל, ובחברה מעודדים מפתחים לעבור אליו.


עוד בנושא:

- העתיד על פי אינטל: אולטרהבוק וממשק טבעי
- אנדרואיד מאמצת את אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully