וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחות החדשים של אמזון נחשפים

אמזון נכנסת לשוק מחשבי הלוח עם טאבלט זול: 'קינדל פייר', שיכלול מסך 7 אינץ' ויימכר ב-199 דולר בלבד. חושפת גם גרסאות חדשות לקורא הדיגיטלי שלה

אמזון חושפת את מחשב הלוח הראשון שלה. החנות המקוונת הגדולה בעולם השיקה הערב (ד') את ה-Kindle Fire - טאבלט בעל מסך בגודל 7 אינץ' (לעומת 9.7 אינץ' באייפד) ומחיר נמוך במיוחד - 199 דולר בלבד, לעומת 499 דולר שעולה הדגם הזול ביותר של האייפד מבית אפל.

ה"קינדל פייר" לא כולל מצלמה ומיקרופון וגם לא אפשרות של קישוריות סלולרית, אלא חיבור לרשת אלחוטית בלבד. רוכשי המכשיר יקבלו מנוי של חודש בחינם לשירות "אמזון פריים", המאפשר צפייה בשידורי וידאו. באירוע ההשקה, מוצב ה-Fire כמכשיר שאמנם מסוגל להציג ספרים, אך מתממשק גם עם שירותי המוזיקה והוידאו המקוונים של אמזון. יש לציין כי אלה לא זמינים כיום בישראל באופן רשמי.

כדי לאפשר צריכת תוכן מהירה יותר מהרשת, יכלול ה-Fire דפדפן בשם Amazon Silk. מדובר בדפדפן מיוחד שיכול להשתמש בכוח שרתי הענן המתקדמים של אמזון כדי לבצע חלק מהפעולות ולא להעמיס על המכשיר. מדובר בפעולה הדומה למה שעושה דפדפן Opera mini - עיבוד של דף אינטרנט לפני שהוא מגיע למכשיר כדי להפוך אותו לקל יותר.

ה-Fire יושק ב-15 בנובמבר, ויהיה זמין רק בארצות הברית.

עוד בנושא:

- בעקבות הביקוש: HP תייצר עוד מחשבי TouchPad

לא רק מחשב לוח

חוץ מהטאבלט, חשפה אמזון באירוע שלושה קוראי ספרים אלקטרוניים חדשים, בעלי מסך E-Ink (דיו אלקטרוני, שלא דורש תאורה אחורית ונראה כמו נייר), כשהפעם מדובר במסך מגע.

הזול שבהם יעלה 79 דולרים אם תסכימו שאמזון תציג פרסומות על מסך המכשיר כשומר מסך ובתפריטים, ו-109 ללא פרסומות. מדובר במכשיר עם מסך 6 אינץ', ללא תמיכה במגע, אך קל יותר מהדור הקודם של הקינדל.

שני הקינדלים המעניינים יותר הם מכשירי Kindle Touch בעלי ממשק מגע שמבוסס על מצלמות אינפרה-אדום, מה שמאפשר לשמור על חדות המסך. באמזון מבטיחים שיש למכשיר "חיי סוללה אקסטרה-ארוכים", ו"מסך E-Ink הכי מתקדם". הזול שבהם, בעל קישוריות Wi-Fi בלבד, יעלה 99$ עם פרסומות ו-139 בלי.

הדגם היקר ביותר של הקינדל יעלה 149$ עם פרסומות ו-189 בלי, כשיש לו רק תוספת אחת, אך היא משמעותית מאוד. במחיר הזה אתם מקבלים קישוריות סלולרית בחינם, ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. וכיוון שפלטפורמת ההפצה של אמזון מבוססת על חיבור לרשת, זה אומר שתוכלו לקנות ספרים ולקבל את המגזינים עליהם אתם מנויים בכל מקום, גם אם אין בו רשת אלחוטית.

דגמי ה-Touch זמינים כעת רק בארצות הברית בלבד, ורק הדגם הזול יותר זמין גם לישראל, במחיר 109 דולרים לפני משלוח.

עדכון ראשון: 17:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully