וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-3G של קינדל - מוגבל לאמזון וויקיפדיה

ה-Kindle Touch 3G של אמזון אמנם כולל קישוריות סלולרית, אך זו עובדת רק באמזון וויקיפדיה. לכל שאר האינטרנט תצטרכו רשת אלחוטית

אמזון ממשיכה לחשוף את המגבלות של הקינדל. החנות הגדולה בעולם זכתה לביקורת כאשר התגלה כי מחירי הקוראים האלקטרוניים החדשים שלה, אותם מסרה באירוע העיתונאים בשבוע שעבר, הם לגרסאות שכוללות פרסומות, ואילו גרסאות נטולות פרסום תעלנה מספר עשרות דולרים יותר. עכשיו מתברר גם כי "גישת 3G חופשית" אותה הבטיחה החברה ב-Kindle Touch 3G אינה, בעצם, גישה לכל האינטרנט.

במכשירי Kindle אמנם קיים דפדפן מובנה, אך כדי לגשת באמצעותו לאתרים שאינם אמזון עצמה או ויקיפדיה תצטרכו להתחבר לרשת אלחוטית. חיבור ה-3G יעבוד רק בשני האתרים שצוינו, כמו גם בתהליך סנכרון המכשיר למטרות העברת ספרים ומסמכים. במצב הזה, יוכל ה-Touch 3G להסתנכרן בכל רחבי העולם, כשבאמזון מבטיחים קישוריות חינמית דרך רשת סלולרית ביותר מ-100 מדינות.

ביום רביעי שעבר, הציגה אמזון ארבעה דגמים חדשים של ה-Kindle שלה. בראשם נמצא ה-Kindle Fire – מחשב הלוח הראשון של החברה, בעל מסך 7 אינץ' ומערכת הפעלה אנדרואיד עם ממשק מיוחד של אמזון. מעבר לכף, הוצגו גם שלושה קוראים אלקטרוניים בעלי מסך E-Ink: ה-Touch 3G בו עוסקת הידיעה (149$ עם פרסומות, לא זמין בארץ), Touch נטול קישוריות סלולרית (99$ עם פרסומות, לא זמין בארץ) וה-Kindle הפשוט (109 דולרים בלי פרסומות, זמין בארץ).

עוד בנושא:

מה יעשה ה-Kindle Fire לאייפד של אפל?

  • עוד באותו נושא:
  • kindle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully