וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'טים שיעשו לכם את החורף

13.10.2011 / 12:55

בישראל אין באמת חורף, אבל בואו נעמיד פנים שיש, ונתפנק עם שורה של גאדג'טים שנועדו לשמור עלינו בימים של כפור

רשמית – החורף כבר כאן. בכל זאת, חודש אוקטובר. בפועל: אנחנו בישראל. רוב הסיכויים שגם בנובמבר ודצמבר לא באמת נרגיש כאן חורף. פה קצת קר, שם קצת גשם – אבל אירופה זה לא פה. ובכל זאת, כדי שלפחות תיכנסו לאווירת חורף, כינסנו בשבילכם כמה גאדג'טים שמיועדים לימים קרים. כל-כך קרים, שהאצבעות שלכם ממש קופאות. כל-כך קרים, שצריך שאפילו משטח העכבר שלכם יחמם אתכם. או העכבר בעצמו. הנה, תראו.

משטח עכבר מחומם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו רגילים לכך שהיד שלנו מסתובבת מעל למשטח העכבר. מסתבר שאפשר שהיא גם תסתובב בתוכו. משטח העכבר הזה בנוי בצורת כיס גדול. העכבר נכנס לתוכו, ואחריו גם היד שלכם. המילוי הצמרירי יצור מגע חמים ונעים – אבל לא יסתפק בזה. למוצר יש גוף חימום פנימי (שמקבל את המתח שלו בעזרת תקע USB) שידאג שלא תקפאו שם בפנים, ושגם העכבר לא. מחיר: 15 דולר.

עכבר מחומם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל למה ללכת רחוק ולחמם את משטח העכבר, כשאפשר פשוט לחמם את העכבר עצמו? עכבר ה-USB הזה הוא רגיל בהחלט – למעט עניין אחד: בתוכו יושב גנרטור קטן שמייצר חום אינפרא-אדום שמספיק כדי לחמם לכם את היד, ואמור גם לעזור כנגד כאבי שרירים. לאחר שמחברים אותו הוא מגיע לחום של בין בין 40 ל-45 מעלות. כמובן שיש כפתור און/אוף שמאפשר גם לבטל את הפונקציה הזאת של העכבר ולהשתמש בו ללא חימום. מחיר: 18 דולר.

מסיכה שומרת חום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדיין קר לכם? המוצר הבא מתאים למי שבאמת ממש קר לו. וגם למי שלא מפריע לו לצאת קצת (אוקיי, הרבה) מגוחך. מסיכת הפליז הזאת מתלבשת לכם על החלק התחתון של הפרצוף, בצורה שקצת מזכירה מסיכת גז. יש בה פתח איוורור באיזור הפה, שמאפשר לנשום בחופשיות – ואז לנעול את האוויר בפנים, באיזור בפנים, בטמפרטורה גבוהה יותר מזו שבחוץ במשהו כמו 10 מעלות. לא רק שזה מחמם – זה גם אמור להיות בריא יותר לריאות. חוץ מזה, זה גם מרחיק את הלחות מהפנים ומונע מהמשקפיים להתכסות באדים. אז מה אם כולם יצחקו על כך שאתם נראים מגוחכים. מחיר: 60 דולר.

כפות שלג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם המוצר הזה נועד למקומות שהם בדרך כלל לא ישראל. כמה שלג כבר יש לנו פה? כמעט ואין. כך שה-Sno-Baller יהיה רלוונטי מקסימום לאנשים שגרים ברמת הגולן, או בהרי ירושלים. לאחרים קצת קשה למצוא הזדמנות לא רק לחוות שלג – אלא גם להגיע למצב שהוא נערם על הקרקע ומאפשר לשחק איתו. מי שהתמזל מזלו – יוכל בעזרת המוצר הזה להכין כדורי שלג מבלי להקפיא את הידיים. כן, מי שבקטע של מלחמות שלג של מפונקים בוודאי ישמח שמכשיר פלסטיק אדום ייצוק עבורו את כדורי השלג, וכך יכין את הארסנל הדרוש לקרב. עכשיו רק צריך למצוא גאדג'ט שגם יזרוק את הכדורים במקומכם. מחיר: 12 דולר.

מטריית פנס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפחות על גשם עוד אפשר לבנות כאן, פה ושם. גם זה משהו. למה שלא תצטיידו במטריה יעילה במיוחד? לא רק שהיא תגן עליכם מפני הזלעפות, היא גם תאיר לכם את הדרך. בתחתית המטריה – בחלק בו אוחזים אותה, תמצאו פנס מנורית LED. הסוללות (הכלולות) מאפשרות לא להחזיק לא פחות מ-100,000 שעות – שזה המון זמן להסתובב בחוץ בקור ובגשם. המחיר: 40 דולר.

איגלו לכלב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולסיום: גם לחיה הפרוותית שלכם מגיעה הגנה מפני הקור, לא? למה שלא תפנקו את הכלב שלכם במלונה מחוממת? למעשה זו לא בדיוק מלונה, אלא איגלו מחומם. ניתן למקם אותו בתוך הבית או מחוצה לו. המיטה הרכה והאורטופדית תדאג לנוחיותו של הכלב, והתרמוסטט המובנה ידאג שהטמפרטורה בפנים תתאים לחום גופו הטבעי. המחיר: 63-110 דולר, בהתאם לגודל.


עוד בנושא:

- הגאדג'טים שיעשו לכם את הקיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully