וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה מחזירה את RAZR לחיים

19.10.2011 / 10:32

מוטורולה הכריזה על החזרת המותג RAZR, והשיקה את אחד הסמארטפונים הדקים בעולם, שצפוי להגיע בקרוב גם לישראל

מוטורולה מחזירה את המותג RAZR לחיים. החברה תשיק בתחילת נובמבר את ה-Droid RAZR, מכשיר הדגל החדש שלה וההשקה הגדולה הראשונה לאחר שגוגל רכשה את חטיבת הסלולר של מוטורולה. לישראל המכשיר החדש צפוי להגיע עוד לפני סוף השנה, כשההערכות מדברות על תאריך השקה קרוב לזה האמריקאי. מחוץ לארצות הברית ייקרא הטלפון פשוט RAZR, כיוון ש-Droid הוא מותג של חברת הסלולר האמריקאית ווריזון.


נזכיר כי מכשירים מסדרת רייזר של מוטורולה התאפיינו לאורך שנים בעובי נמוך במיוחד, וה-RAZR החדש אינו יוצא דופן. מדובר בטלפון עם מסך בגודל הדומה לזה של גלקסי אס 2 - 4.3 אינץ', שעוביו נמוך מזה של אייפון, והינו 7.1 מילימטרים (בהשוואה ל-9.3 של אייפון 4S). הלב שלו הוא מעבד כפול ליבה מהמהירים בשוק, שפועל במהירות 1.2 גיגההרץ. מעבר לכך, יש לרייזר מצלמת 8 מגהפיקסל שיכולה לצלם וידאו Full HD ושטח אחסון של 16 גיגהבייטים.

כמו כל מכשירי הדגל של מוטורולה מהשנה האחרונה, החל מאטריקס, ה-RAZR כולל שתי מערכות הפעלה. את האחת - אנדרואיד 2.3, אתם רואים כשאתם משתמשים בו כטלפון. את השניה - גרסה מותאמת של לינוקס, תוכלו לראות אם תחברו את הטלפון לאחת מתחנות העגינה המיוחדות שמייצרת מוטורולה. אלה כוללות תחנת מולטימדיה, המתחברת לטלוויזיה וכוללת שלט כדי שתוכלו לנגן תוכן מולטימדיה שלכם בקלות; ו-Lapdock - תחנת עגינה שמורכבת ממסך ומקלדת בצורת לפטופ, עם סוללה בתוך גוף התחנה, כשהמוח מאחורי המחשב הנייד הזה הוא הטלפון שלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך בגודל של גלקסי S2/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם ב-Lapdock עסקינן, מוטורולה הכריזה גם על דגם חדש של התושבת הזו. כך, אל Lapdock 100 הקיים, לו מסך 10.1 אינץ', מצטרף כעת Lapdock 500 Pro בעל מסך בגודל 14 אינץ'.

השקה נוספת שתתקיים בקרוב היא של MotoACTV - מחשב כושר נייד בצורת שעון. חוץ מ-GPS מובנה כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלכם, יש לו נגן מולטימדיה, רדיו, מד דופק שמובנה בתוך האוזניות האלחוטיות, חיבור Wi-Fi כדי להעלות את המידע על האימונים, ואפשרות חיבור לטלפון כדי לענות לשיחות ולקרוא הודעות SMS. ה-ACTV מושק בנובמבר בארה"ב - עם שטח אחסון 8 גיגהבייט ב-249 דולרים, ועם שטח אחסון 16 גיגהבייט ב-299 דולרים.


עוד בנושא:
ובמקביל, גוגל וסמסונג מציגות את אנדרואיד 4 ואת גלקסי נקסוס.
מה חשבנו על מכשיר הדגל הקודם - Atrix, וחוויות ראשונות משימוש ב-Lapdock
תזכורת מהעבר - הביקורת שלנו על רייזר מהדור הקודם (2007)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully