וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גוגל מעוניינת לרכוש את יאהו

23.10.2011 / 11:36

לפי דיווח, גוגל נמצאת במגעים המיועדים לבנות הצעת קנייה ליאהו. האם זה מה שיציל את חברת האינטרנט המדשדשת?

האם גוגל מתכוונת לרכוש את יאהו? הוול סטריט ז'ורנל מדווח שהחברה נמצאת בשיחות עם חברות השקעות כדי שאלו יעזרו לה לממן את רכישת עסקי הליבה של יאהו, זאת על פי מקורבים. על פי הדיווח, נערכו מספר פגישות בנושא אך עדיין לא גובשה הצעה רשמית. ב-2008 הציעה מיקרוסופט לקנות את יאהו תמורת 47.5 מיליארד דולר, אך סורבה, בטענה שהחברה שווה יותר. כיום ערכה של יאהו הוא כ-14 מיליארד דולר בלבד.

בספטמבר האחרון פיטרה מועצת המנהלים של יאהו את מנכ"לית החברה קרול בארץ, ומינתה במקומה את טים מורס כמנכ"ל זמני. מאז מנסה החברה למצוא קונים פוטנציאליים.

גוגל מעוניינת להשתמש בפלטפורמת הפרסום של יאהו, שהיא השנייה בפופולריות שלה ברשת (לאחר גוגל), ולהעמיק את קשריה עם שותפי תוכן בכירים של יאהו. אינטגרציה של יאהו בגוגל תאפשר לרוכשת גם לחשוף מיליוני משתמשים פוטנציאליים חדשים לרשת החברתית שלה "גוגל פלוס". במידה ואכן יתממש המהלך, הוא צפוי להיתקל בהתנגדות רגולטורית עקב חשש למונופוליזם. ב-2008 הוכשלה עסקת שיתוף פעולה בתחום הפרסום בין גוגל ויאהו מסיבות אלו. למרות ששוק הפרסום באינטרנט צומח בכל שנה בכ-20% - יאהו לא הצליחה להגדיל הכנסותיה בו, שמסתכמות כיום בכשני מיליארד דולר בשנה.


עוד בנושא:

- מנכ”לית יאהו קרול בארץ פוטרה מתפקידה

  • עוד באותו נושא:
  • יאהו
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully