וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד: יותר אפליקציות מורדות מאשר ב-iOS של אפל

25.10.2011 / 13:21

מהפך: מספר הורדות גבוה יותר לאפליקציות המיועדות למערכת ההפעלה אנדרואיד מאשר ל-iOS של אפל

מספר הורדות האפליקציות למערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל עבר לאחרונה את זה של מערכת ההפעלה iOS של אפל. חברת המחקר ABI Research מדווחת שהמהפך התרחש ברבעון השני של 2011. לפי הנתונים, 44% מההורדות לפלטפורמות ניידות התקיימו באנדרואיד, לעומת 31% ב-iOS. נתונים אלו משקפים בין השאר את העלייה במספר יחידות אנדרואיד המשווקות – 30% יותר ברבעון השני של השנה מקודמו. על כל 2.4 מכשירי אנדרואיד שמשווקים בעולם (בממוצע) משווק מכשיר אייפון/אייפוד/אייפד אחד, ונתון זה צפוי לעלות ל-3:1 עד 2016.

"אסטרטגיית הקוד הפתוח של אנדרואיד היא המקור להצלחה", הסביר לים שיאנג, חוקר ב-ABI. "היותה פלטפורמה פתוחה הרחיב את בסיסה של אנדרואיד והביא לצמיחתה ולצמיחת חנות האפליקציות שלה".

עם זאת, אפל עדיין מובילה בנתון מספר האפליקציות הממוצע שמוריד כל משתמש, עם נתון של 2:1 לטובתה. "מדיניותה של אפל מושכת מפתחים איכותיים, וכך יוצרת קטלוג אפליקציות וחווית משתמש טובים יותר", הסביר דן שי מ-ABI. עוד מסרה החברה שכ-29 מיליארד אפליקציות צפויות להיות מורדות במהלך 2011, לעומת 9 מיליארד ב-2010.

נתונים אלו מגיעים במקביל לדיווח לפיו חנות האפליקציות של אנדרואיד חגגה לאחרונה את האפליקציה החצי מיליון שהוגשה לה (עם זאת, מסתבר ש-37% מהאפליקציות הוסרו בשלב כלשהו מהחנות, מה שהופך את מספר האפליקציות הזמינות לנמוך משמעותית). זאת לעומת כ-600,000 אפליקציות בחנות המקבילה של אפל.

"התיאבון הבלתי נגמר של הצרכנים לאפליקציות ניידות צפוי להמשיך השנה ולהתגבר בכל רחבי העולם", אמר האנליסט ניק דילון מחברת Ovum. "הצרכנים ימשיכו להשתמש באפליקציות כדי להוסיף פיצ'רים חדשים לטלפונים שלהם וכדי לגשת לשירותים שונים כאשר הם בתנועה".


עוד בנושא:

- אנדרואיד רוצה תוכן
- האפליקציה שרימתה אותי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully