וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: התרמוסטט החכם

26.10.2011 / 9:42

שני מהנדסי אפל לשעבר פרשו מהחברה כדי לפתח תרמוסטט חדשני שלומד את הרגלי הבית ומווסט טמפרטורה בהתאם

מה קורה כששני מהנדסים לשעבר של אפל, שהיו מעורבים בפיתוחו של האייפוד המיתולוגי, עוזבים את החברה ופותחים סטארט-אפ? יוצא מזה, ובכן... תרמוסטט. כן, השניים עיצבו תרמוסטט שמלבד היותו מעוצב ואלגנטי (בכל זאת מהנדסים של אפל, כן?) הוא גם אמור להיות חכם יותר מכל המוצרים המקבילים שקדמו לו ולשלוט ביד רמה בטמפרטורה הביתית שלכם.

המכשיר הזה, Nest שמו, לומד בצורה עצמאית את הרגלי החיים של דיירי הבית. לאחר השבוע הראשון של פעולתו הוא כבר אמור לדעת את הרוטינה שלכם – מי יוצא מתי ומי חוזר מתי – זאת בעזרת שישה חיישנים, שמודדים טמפרטורה, אורות, לחות ותנועה. כאשר Nest שם לב שהוא לא נתקל בתנועה מזה זמן מה – הוא מבין שאתם לא בבית – ומנמיך את הטמפרטורה.

במצב בו התקנתם מספר מכשירים כאלו הם גם ידברו ביניהם ויעדכנו אחד את השני בממצאים. כך, למשל, אם התרמוסטט בקומה התחתונה גילה שחזרתם הביתה – המידע יעבור גם לתרמוסטט בקומה העליונה. כמובן שאפשר גם לכוון ולהגדיר טמפרטורה בצורה ידנית – זאת באמצעות לחצן בצורת גלגל. יש לו חיבור וויי-פיי, שמאפשר לשלוט עליו דרך תוכנת לאייפון או אנדרואיד.

החברה טוענת ששימוש בתרמוסטט יכול לחסוך עד 50% מהוצאות החשמל. ה-Nest אפילו מעדכן כמה אנרגיה הוא חסך לכם. הוא מספק תצוגת טמפרטורה ברורה (כאשר מתחמם המעלות מוצגות באדום וכאשר מתקרר – בכחול), ובנוי ממתכת חזקה. המחיר: 249 דולר.


עוד בנושא:

- תרמוסטט לסטייק

  • עוד באותו נושא:
  • תרמוסטט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully