וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HP נשארת במחשוב האישי

28.10.2011 / 14:09

חטיבת המחשוב האישי של HP לא תימכר ותישאר בחברה, כך החליטה המנכ"לית הנכנסת מג וויטמן

חברת HP החליטה להשאיר את חטיבת המחשוב האישי שלה ולא למכור אותה, זאת בניגוד לכוונתה הקודמת. החברה הודיעה רשמית שהיא מבטלת את התוכנית שהגה מנכ"ל HP לשעבר ליאו אפוטקר, שפוטר בספטמבר עקב חוסר שביעות רצון של דירקטוריון החברה מתפקודו. עם זאת, ביטול מערכת ההפעלה webOS שרכשה HP מפאלם באפריל 2010 – עומד ככל הנראה בעינו.

"ברור לנו ששמירת חטיבת המחשוב האישי בתוך HP נכונה ללקוחות, לשותפים, לבעלי המניות ולעובדים", נמסר בהודעה הרשמית שפרסמה החברה בנושא. "HP מחויבת לחטיבה ומאמינה שהיא חזקה יותר איתה". בהמשך ההודעה מוסבר כי הערכה אסטרטגית מעמיקה המחישה את עומק האינטגרציה בין החטיבה לבין שאר החברה ואת מידת תרומתה.

חטיבת המחשוב האישי של HP היא הגדולה בעולם, ושולטת על 17.7% משוק זה. עם זאת, היא גם החטיבה הכי פחות רווחית של החברה. מנכ"לית HP הנכנסת מג וויטמן מאמינה כי אפשר לשנות מצב זה. "החטיבה היא רכיב משמעותי באסטרטגיה של HP לסיפוק ערך גבוה ויחסים אורכים עם לקוחות ועסקים. מועצת המנהלים בטוחה שהחטיבה יכולה להעלות רווחיות ולהאיץ פתרונות מחשוב מחטיבות אחרות של HP", נאמר בהודעת החברה.

מספר אנליסטים התבטאו בזכות הצעד הזה. מארק פבי מחברת המחקר גרטנר אמר כי מדובר בתיקון טעות מהיר. גם פרנק ג'ילט מחברת המחקר פורסטר אמר כי החברה כלל לא הייתה צריכה לשקול את מכירת החטיבה.


עוד בנושא:

- HP נפטרת מ-WebOS

  • עוד באותו נושא:
  • hp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully