וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה המודעה הזאת? עכשיו גוגל עונה

1.11.2011 / 17:22

תוהים למה גוגל מתאימה מודעות מסוימות לחיפושים שאתם מבצעים? מעכשיו מנוע החיפוש יתן הסבר לכל התאמה

גוגל משיקה כלים חדשים המאפשרים לגולשים להבין מדוע צומדו לתוצאות החיפוש שלהם פרסומות מסוימות. העובדה שגוגל מתאימה לגולש פרסומות בהתבסס על חיפושים שונים שערך במנוע שלה ידועה מזה שנים, וכעת מצהירה החברה על רצון לשקיפות שבגינו היא מאפשרת לגולשים לקבל הסברים על התאמת הפרסומות בקליק אחד.

"מודעות צריכות להיות שימושיות כמו כל מידע אחר ברשת, לכן אנו מנסים להפוך אותן לרלוונטיות ככל האפשר. בשבועות הקרובים נשפר את השקיפות בנוגע למודעות שאתם רואים בגוגל וג'ימייל. בקרוב תוכלו ללמוד יותר עליהן", מבטיחה החברה בפוסט שפרסמה בנושא.

כעת, כאשר תיראה מודעה בתוצאות החיפוש בגוגל או בג'ימייל, ניתן יהיה ללחוץ על קישור בשם "למה המודעה הזאת?" (Why This Ad?) ולצפות בהסבר ("מכיוון שחיפושים רבים שלך עסקו בניו-יורק, התאמנו לך מודעות על טיסות"). ניתן יהיה גם לבחור את חסימת מפרסם ספציפי מרשימת הפרסומות המופיעות ואפילו לחסום לחלוטין את אפשרות התאמת המודעות האישית.

"על ידי לקיחה בחשבון של השפה בה אתם משתמשים, המיקום הגיאוגרפי שלכם ועוד אינדיקטורים – אנו יכולים להציג לכם את המודעות הטובות ביותר. אנו מציגים כך מודעות כבר שנים כדרך לעזור לכם למצוא את מה שאתם מחפשים", נכתב בפוסט של גוגל.


עוד בנושא:

- גוגל תמכור בישראל כרטיסי טיסה

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully