וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מודה: iOS5 מרוקן את הסוללה מהר

3.11.2011 / 10:55

אפל תוציא עדכון ל-iOS5 לאחר שהתגלה שבאגים במערכת ההפעלה גורמים לסוללה להתרוקן במהירות רבה

מערכת ההפעלה iOS5 גומרת מהר מדי את הסוללה. כך מודה חברת אפל, לאחר גל של תלונות משתמשים ששדרגו למערכת ההפעלה החדשה וגילו שהאייפון שלהם שובק חיים מוקדם מתמיד. בהודעה שהוציאה אישרה החברה כי "מספר קטן של צרכנים דיווחו על חיי סוללה נמוכים מהצפוי במכשירים עם מערכת ההפעלה iOS 5. מצאנו כמה באגים שמשפיעים על חיי הסוללה ונוציא עדכון תוכנה שיפתור אותם, בתוך מספר שבועות".

מאז שהושקה הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה (ב-12 באוקטובר) דיווחו משתמשים של אייפון 3GS ואייפון 4 ששדרגו אליה כי הסוללה שלהם נגמרת מהר מתמיד – לעתים תוך מספר שעות בלבד. במצב סטנדביי הסוללה התרוקנה תוך בין 10 ל-12 שעות, ובמצב של שימוש בטלפון לגלישה באינטרנט ירד אחוז אחד מחיי הסוללה כל דקה. גם משתמשי המכשיר החדש, האייפון 4S, התלוננו על בעיות כאלו. מהנדסי אפל יצרו קשר עם חלק מהלקוחות כדי לנסות ולמצוא בעזרתם את מקור הבעיה, הורידו מהמכשירים שלהם קבצי אבחון ולבסוף קבעו, כאמור, שמדובר בבאגים במערכת.

גרסת iOS5 המתוקנת אמורה גם להוסיף מספר פיצ'רים, ביניהם תמיכה במולטי-טאסקינג לאייפד 1, זיהוי קולי משופר לאנגלית-אוסטרלית, שיפורי בטיחות ותיקון באגים הקשורים ל-iCloud.


עוד בנושא:

- iOS5 - ענן של חידושים
- iOS 5 כבר כאן: מערכת ההפעלה החדשה לניידי אפל זמינה להורדה בחינם
- אייפון 4S: רשמים ראשונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully