וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה הכריזה על ה-Xoom 2

3.11.2011 / 16:55

מוטורולה משדרגת את מותג מחשבי הלוח שלה Xoom עם שתי גרסאות חדשות: אחת עם מסך 10.1 אינץ' והשניה עם מסך 8.2

מוטורולה חשפה את הדור הבא של מחשב הלוח שלה. החברה הכריזה על ה-Xoom 2 ועל ה-Xoom 2 Media Edition - שני טאבלטים הפועלים על גרסת Honeycomb של מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל. השניים יצאו לשוק באמצע נובמבר ויהיו הטאבלטים הראשונים המושקים עם גרסה זו.

המפרט: מוטורולה זום 2 יגיע עם מסך בגודל 10.1 אינץ' בעל זכוכית חזקה וכיסוי מגן. עוביו יהיה 8.8 מילימטר בלבד – דק יותר מהאייפד 2 של אפל. הוא יעבוד על מעבד כפול ליבה 1.2 ג'יגה-הרץ וזיכרון של 1 ג'יגה, שאמור להספיק גם לאפליקציות התובעניות ביותר. המצלמה האחורית שלו תצלם ברזולוציה של 5 מגה-פיקסל, והקידמית ברזולוציה של 1.3 מגה-פיקסל (איתה יהיה אפשר גם לקיים שיחות וידאו). המכשיר מגיע עם 16 ג'יגה של זיכרון פנימי והסוללה שלו אמורה להספיק ליותר מעשר שעות שימוש.

גרסה המדיה של הזום 2 אמורה להתאים למי שמעוניין בטאבלט נייד יותר. המסך שלו יהיה בגודל של 8.2 אינץ' בלבד, אך באיכות HD. עוביו הוא 8.99 מילימטר – רק מעט יותר מקודמו. שאר המפרט שלו יהיה זהה לזום 2 הרגיל – למעט שיפור ביכולות הסאונד, בזכות מספר רמקולים עם השמעת בס משופרת. לשני הטאבלטים עיצוב חדש ששונה מגרסת הזום הראשונה, הכולל זוויות שצורתן היא בין עיגול לריבוע.

ה-Xoom הראשון היה מחשב הלוח הראשון של מוטורולה: טאבלט עם מסך בגודל 10.1 אינץ' המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 3.1 שלה. למכשיר שתי גרסאות: אחת בעלת חיבור סלולרי ואחת עם יכולות וויי-פיי בלבד. הוא הושק בפברואר 2011 והגיע לישראל ביולי. המכשיר זכה להצלחה צנועה יחסית ומכר כמה מאות אלפי יחידות, בעוד שהאייפד של אפל מוכר מיליונים.


עוד בנושא:

- מוטורולה משיקה בישראל שני טלפונים ואת טאבלט הזום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully