וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה משיקה בישראל שני טלפונים ואת טאבלט הזום

מוטורלה משיקה ברשת orange את טלפון הדגל Atrix, שכולל תושבת ההופכת אותו ללפטופ; את הטאבלט זום ואת מיילסטון 2

מוטורלה תשיק בזמן הקרוב בישראל שלושה מכשירים חדשים – שני טלפונים סלולריים ומחשב לוח. החברה הודיעה היום על השקת הטלפון Atrix והטאבלט Xoom במהלך חודש אוגוסט ברשת orange, ועל הזמינות של טלפון מיילסטון 2 כבר בימים האלה, גם הוא מ-orange.

ה-Atrix, אותו סקרנו לפני מספר חודשים, מוביל תפיסה חדשה של מוטורלה, על פיה הטלפון הסלולרי הוא המחשב היחיד שאתם צריכים. כדי להרחיב את הפוטנציאל שלו, משווקת אותו מוטורולה עם מספר תחנות עגינה. חיבור המכשיר לתחנות האלה – האחת מגיעה בצורה של תושבת מולטימדיה קטנה שמתחברת לטלוויזיה והשנייה דמויית מחשב נייד – מפעיל מערכת הפעלה משנית, עם דפדפן פיירפוקס מלא, ממשק מולטימדיה להצגת תוכן על הטלוויזיה ואפשרות גישה ליישומי ענן דרך שירות Citrix.

המכשיר עצמו הוא טלפון עם מעבד כפול ליבה Tegra2, זכרון 1 גיגהבייט, מסך ברזולוציה גבוהה ו-16 גיגהבייטים של שטח אחסון. כשהוא יושק, יעבוד Atrix עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 2.2 המיושנת שלה, אך תוך 60 יום מקווים במוטורולה לעדכן את הגרסה ל-2.3.4 העדכנית באמצעות "עדכון אוויר" – עדכון שמתבצע ללא הצורך לחבר את המכשיר למחשב או לגשת למרכז שירות כלשהו.

מחיר המכשיר ב-orange יעמוד על 99 ¤ בחודש, למשך 36 חודשים (3,564 ¤) לגרסה עם תושבת מולטימדיה בלבד, ו-139 ¤ בחודש (5,004 ¤) לגרסה עם תושבת מולטימדיה ותושבת לפטופ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא לפטופ, תושבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מחשב הלוח מגיע

ה-Xoom הוא מחשב הלוח הראשון של מוטורולה. מדובר בטאבלט שגודל המסך שלו הוא 10.1 אינץ', המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 3.1 שלה, המותאמת למחשבי לוח. יש לזום שתי גרסאות – האחת בעלת חיבור סלולרי, שתושק ב-orange בשבועות הקרובים, והשניה שמתחברת רק לרשתות WiFi, אשר תושק בשוק החופשי "בהמשך הקיץ", זאת להגדרת מוטורולה ישראל.

מפרט ה-Xoom כולל מעבד כפול ליבה במהירות גיגההרץ, 1 גיגהבייט של זכרון, ומסך ברזולוציה 1280x800. בנוסף, תומך הטאבלט בטכנולוגיית פלאש, וכמו מכשירי אנדרואיד רבים אחרים, הינו בעל גישה לחנות היישומים של גוגל.

מיילסטון: הדור הבערך-הבא

המכשיר השלישי שמוטורלה ישראל מביאה לארץ כעת הוא Milestone 2. מדובר בטלפון שהושק בארצות הברית לפני כשנה, והגיע לאירופה בסוף השנה שעברה. רשת orange בכל זאת החליטה להשיק אותו, ועושה זאת בימים אלה. מחירו של הטלפון יעמוד על 69 ¤ בחודש, למשך 36 חודשים (2,484 ¤ בסך הכל).

מפרט הטלפון כולל מעבד במהירות 1 גיגההרץ, מסך בגודל 3.7 אינץ', מצלמת 5 מגהפיקסל, מקלדת מלאה ומערכת הפעלה אנדרואיד 2.2

עוד בנושא:

מההכרזה על Atrix התלהבנו מאוד

וכך גם מהמיילסטון הראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully