וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בגוגל פלוס: עמודים רשמיים לעסקים

8.11.2011 / 0:22

גוגל מציגה את התשובה שלה לעמודי ה’לייק’ של פייסבוק. יש הטוענים שדווקא טוויטר צריכה להיות מודאגת

גוגל פלוס מציגה את התשובה שלה לעמודים המסחריים של פייסבוק: הרשת החברתית השיקה היום פרופילים עסקיים, תחת השם Google+ home pages. עמודים אלו נראים כמו עמודי פרופיל רגילים, אך יתרונם באינטגרציה שמבצעת גוגל בינם לבין מנוע החיפוש שלה.

מעתה, כאשר יקליד משתמש בגוגל שם עסק/חברה כאשר לפניו מופיע סימן הפלוס (לדוגמה: pepsi+) – החיפוש יוביל אותו אוטומטית לאותו עמוד מותג רשמי בגוגל פלוס, ולא לדף תוצאות חיפוש. שם יוכל המשתמש להוסיף את המותג למעגלים שהגדיר בחשבונו, והעדכונים שזה מפרסם יופיעו ב-Feed שלו. גוגל קוראת לפיצ'ר החדש Direct Connect.

"עד עכשיו גוגל התמקדה בלחבר אנשים עם אנשים. אנו רוצים לוודא שאתה יכול לבנות מערכת יחסים עם כל הדברים שאכפת לך מהם – מעסקים מקומיים עד מותגים בינלאומיים. לקוחות ועסקים צריכים אפשרות לנהל שיחה בעולם של גוגל פלוס", הסביר ויק גונדורטה, מהנדס ראשי בגוגל, בפוסט שפרסמה החברה בנושא. "לא רק שלקוחות יכולים להמליץ על עסק בעזרת 'פלוס 1' או להוסיף אותו למעגליהם – הם ממש יכולים ליצור איתו תקשורת פנים-מול-פנים", כתב.

גוגל מציגה את העמודים החדשים

"זה יכול להרוס את טוויטר"

עם השקת השירות הציגה גוגל 20 עסקים, ארגונים וגופים שכבר בנו עמודים רשמיים, ביניהם טויוטה, פפסי, חנות הכל-בו מייסיז, תוכנית הטלוויזיה "בוקר טוב אמריקה", המשחק Angry Birds ודמויות החבובות – שנעזרות ברשת החברתית כדי לקדם את סרטן החדש, ואף הודיעו על אירוע מקוון שיתקיים בגוגל פלוס בהשתתפות קרמיט ומיס פיגי.

הבלוג הטכנולוגי The Next Web מעריך כי בשירות החדש שמציעה גוגל קיימת סכנה לאו דווקא לפייסבוק, אלא לטוויטר. "זה יכול להרוס את טוויטר לאט לאט. אם מישהו מתלונן על מותג בפלטפורמה של גוגל פלוס, המותג יכול לגשת למתלונן ישירות ולדון בנושא דרך אי-מייל – שהיא דרך רשמית ומקצועית יותר לנהל אינטראקציה עם לקוח, קלה יותר לתיעוד ואיתור ואפשרית להזנה בתוכנת ניהול לקוחות. טוויטר מנסה כלים אנליסטים אך בינתיים לא נשמע על כך הרבה. גוגל פלוס יכולה לחבר לשירות שלה כלי כזה בכל עת", כתב בבלוג דרו אולנוף. הוא אף הזכיר כי בגוגל פלוס אין מגבלה של 140 תווים ושניתן לשלב ברשת כלים דוגמת יוטיוב – שטוויטר אינה מספקת. "אני חושב שסלבריטיז יתחילו לחפש פלטפורמה יותר שלמה שתאפשר להם לעשות הכל במקום אחד. גוגל פלוס יכולה בקלות להיות הפלטפורמה הזאת", הוא קובע.


עוד בנושא:

- גוגל פלוס נפתחה לכולם - והתנועה אליה מזנקת
- מהנדס בגוגל: ”אנחנו לא מבינים בפלטפורמות”

גוגל מציגה את Direct Connect

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully