וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: גוגל תשיק שירות מוזיקה חדש השבוע

12.11.2011 / 14:04

גוגל שלחה הזמנה לאירוע ורמזה שתוכנו יהיה מוזיקלי. האם תשיק את המתחרה הגדול ל-iTunes של אפל?

לאחר חודשים של ציפיה, נראה כי גוגל עומדת להשיק השבוע רשמית את חנות המוזיקה שלה – הגרסה שלה לאייטיונס של אפל, אם תרצו. החברה שלחה הזמנות רשמיות לאירוע בשם These Go to Eleven שיתקיים ביום רביעי הקרוב בלוס אנג'לס. שמו של האירוע הוא התייחסות לשורה מהסרט "ספיינל טאפ", המתאר להקת רוק דימיונית בסרט בצורה כאילו-דוקומנטרית. ההערכות הן כי זהו רמז לנושא המוזיקלי של האירוע, ושהחברה תציג שירות מוזיקה אינטרנטי שגם עובד עם מערכת ההפעלה הסלולרית שלה אנדרואיד. לוגו של חברת הסלולר T-Mobile על ההזמנה שנשלחה רומז כי גם היא קשורה למיזם בצורה כלשהי.

ידוע כי גוגל עבדה בחודשים האחרונים על הסכמי תוכן עם כל חברות התקליטים הגדולות, לצד לייבלים קטנים יותר. לפי שמועות נוספות, השירות יאפשר למשתמשים להמליץ על שירים ברשת החברתית "גוגל פלוס", כאשר חברי הממליץ יוכלו להאזין לשיר המומלץ פעם אחת ללא תשלום. עבור שמיעה נוספת יצטרכו להוריד את השיר תמורת 99 סנט.

במאי האחרון השיקה גוגל שירות מוזיקה בגרסת בטא, שמאפשר למשתמשים לאחסן קבצים שברשותם ולהאזין למספר קטן של שירים חופשיים מזכויות יוצרים שמציעה החברה. האירוע בו ייתכן שתשיק את הגרסה המוגמרת של השירות יועבר בשידור חי ביוטיוב.


עוד בנושא:

- גוגל נכנסת לענן המוזיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully