וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס השיקה את סדרת האולטרהבוק הראשונה שלה Zenbook

אסוס השיקה את סדרת Zenbook - סדרת האולטרהבוק הראשונה שלה. בקרוב: אולטרהבוק עם מסך מגע

אסוס מביאה את הניידים הדקים שלה לישראל. החברה השיקה היום בארץ את סדרת Zenbook – הסדרה הראשונה שתואמת לחזון אותו יצרה אינטל באמצעות מותג Ultrabook. נזכיר כי אינטל השקיעה כ-300 מיליוני דולרים במאמץ לדרבן יצרניות של מחשבים ניידים לעבור לייצור מחשבים דקים וקלים ככל האפשר. הצעד הגיע לאחר שחברות רבות התקשו להתחרות במחשבי מקבוק אייר של אפל.

במהלך האירוע, חשף אית'ן סאן – מנהל המכירות של אסוס באזור המזרח התיכון, בתשובה לשאלת וואלה! TECH, כי בחברה עובדים כבר היום על אולטרהבוק עם מסך מגע, אך סירב לומר מתי המחשב יגיע לשוק. דבריו תואמים למה שאמר לוואלה! TECH מולי אדן – סגן נשיא אינטל, אשר גרס כי בחברה כבר עובדים על מתווה לדור הבא של אולטרהבוקים, אשר יכללו גם יכולות של מחשבי לוח.

שני הדגמים הראשונים מסדרת זנבוק שיושקו בארץ הם מחשבי 11.6 ו-13.3 אינץ', ששוקלים 1.1 ו-1.3 ק"ג בהתאמה (משקל דומה מאוד לזה של מקבוק אייר). גם עובי המחשבים דומה מאוד לזה של המקבוקים, כשהוא עומד על 17 מילימטרים בחלק העבה ביותר. בניגוד למחשבי נטבוק שהיו פופולריים בשנים האחרונות, בתוך האולטרהבוקים תוכלו למצוא מעבדים מתקדמים, וכך משולבים בהם מעבדי Core i5 מהדור השני של אינטל, במהירות 1.6 או 1.7 גיגהרץ, בהתאם לדגם.

מחירי המחשבים, ביבוא חברות רונלייט וויז'ואל, יחלו מ-4,990 ¤. המחיר הזה יכלול אחריות בינלאומית לשלוש שנים, כמו גם איסוף והחזרה מבית הלקוח.



עוד בנושא:

- אסוס מציעה לכם לדחוף את הטלפון לטאבלט
- העתיד על פי אינטל: אולטרהבוק וממשק טבעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully