וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירוס חדש הופך את פייסבוק לאתר פורנו

15.11.2011 / 16:02

וירוס-ספאם חדש ומסוכן בפייסבוק גורם לעדכוני הפייסבוק להפוך לשטף של פורנו ועוד תמונות קשות

וירוס חדש בפייסבוק הופך את ה-Feed שלכם לאתר פורנו. בימים האחרונים מסתובבת ברשת החברתית הפניה ללחוץ על לינק שיוביל, כביכול, לקטע וידאו של הכוכבת קים קרדשיין. מי שנופל בפח ולוחץ עליו – מגלה במהרה שה-Feed שלו מתמלא בתמונות בוטות של סקס, אלימות ומוות. אלו מוצגות כאילו פרסמו אותם חברי המשתמש – כאשר למעשה אין לחברים כל קשר לכך. סברה אחת אומרת כי הגורמים העומדים מאחורי הווירוס הם מקבוצת "אנונימוס", שלאחרונה איימה להפיל את פייסבוק.

בישראל הווירוס עדיין לא נפוץ, אך בחו"ל מדובר כבר באלפים שנדבקו בו. חלקם סיפרו בטוויטר על הבעיה וכתבו ציוצים כגון "גיליתי אתר פורנו חדש – קוראים לו פייסבוק" ו"פייסבוק היא כעת רשמית אתר פורנו – זה כל מה שאני רואה שם". היו אף כאלו שהצהירו שהקפיאו את חשבונם ברשת לאור הזעזוע מהתמונות הקשות. כל זאת, יש להזכיר, ברשת חברתית שמרנית שבעבר הסירה תמונות של הנקה שהעלו גולשים.

וירוסי פייסבוק שמפיצים את עצמם הם דבר שכיח, אך נדיר לשמוע על וירוס שמציף את כל ה-Feed המשתמש בתמונות פוגעניות ומצליח לייצר העמדת פנים לפיה מדובר בתוכן של חברים. מומחי אבטחה אמרו ל-BBC שעדיין לא ברור כיצד פועל הווירוס החדש. פייסבוק, מצידה, מסרה כי היא מודעת לבעיה ובודקת את הנושא. בינתיים – כדאי להיזהר מלחיצה על לינקים שלא ברור מקורם ומומלץ בחום להימנע מקבלת הזמנות לצפייה ב"סרטון" של קים קרדשיין.


עוד בנושא:

- פייסבוק נגד סלמן רושדי: השתמש בשמך האמיתי
- פייסבוק תשמור על הפרטיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully