וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פורנו תובעת את HTC על הפרת זכויות יוצרים

17.11.2011 / 12:37

חברת הפקת הפורנו Vivid דורשת מ-HTC להפסיק לקרוא לאחד ממכשיריה בשמה, בטענה להפרת זכויות יוצרים ובלבול בין מותגים

ב-27 שנות קיומה הפכה חברת Vivid למותג ידוע ורב מוניטין בשוק הפורנוגרפיה, וייתכן שאף הפכה לחברת ההפקה הידועה ביותר לסרטים מסוג זה. כעת טוענת ויויד שיש מי שמנסה להפר את זכויות היוצרים שלה – חברת האלקטרוניקה HTC, המייצרת סמארטפונים.

אתר TMZ חשף שמפיקת הפורנו שלחה דרישה משפטית ל-HTC להפסיק ולהשתמש בשם Vivid שניתן לאחד ממכשירי החברה, בטענה של הפרת זכויות יוצרים ואפשרות ל"בלבול בין מותגים". "המכשיר יוצר את הרושם השגוי שהחברה שלכם ומוצריה קשורים ומחוברים לחברתנו", אמר מרק הופמן, פרקליטה של ויויד.

בעוד שסביר להניח שמעטים האנשים שיתבלבלו בין חברת פורנו לסמארטפון – ויויד אכן מפעילה ערוצי וידאו בתשלום הפועלים גם על מכשירים ניידים, ולכן סביר שאינה מעוניינת ברושם לפיו מכשיר מסוים מקושר בלעדית לתכניה. לדרישת ויויד מתלווה איום שאם לא ישונה השם עד יום שני הקרוב – תתבע החברה את HTC. "עבדנו קשה כדי להגן על המותג שלנו. אנו מאמין שמדובר בהפרה ברורה שלו ונשתמש בכל האמצעים המשפטיים כדי להגן עליו", הכריז מנכ"ל החברה סטיבן הירש.

HTC Vivid הוא סמארטפון דור רביעי עם מסך מגע בגודל 4.5 אינץ'.המכשיר יצא לחנויות ב-6 בנובמבר והתקבל בביקורת טובות למדי. HTC מסרה בתגובה: "אני בודקים את התלונה ולא צופים שתהיה לנו התייחסות נוספת עד לסיום הפרשה".


עוד בנושא:

- HTC תובעת את אפל על שימוש בפטנטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully