וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC תובעת את אפל על שימוש בפטנטים רשומים

8.9.2011 / 11:33

עוד מערכה בקרב הסמארטפונים המשפטי: HTC טוענת כי אפל משתמשת בפטנטים שלה במוצריה השונים

יצרנית הטלפונים הסלולריים הטאיוונית HTC תובעת את אפל בטענה שהיא השתמשה בתשעה פטנטים השייכים לה. פטנטים אלו נקנו על ידי HTC מגוגל בשבוע שעבר, לאחר שגוגל עצמה קנתה אותם בעבר מחברות אחרות – מוטורולה, פאלם ו-Openwave. HTC הגישה את תביעתה לבית המשפט אתמול וכן תלונה לרשות הסחר האמריקאית, כאשר היא מציגה את מחשב המק, האייפון, האייפוד, האייפד, האייקלאוד ותוכנת האייטונס כמכשירים, שירותים ותוכנות המשתמשים בפטנטים שלה.

התביעה הזאת מגיעה לאחר תביעות קודמות של HTC נגד אפל ותביעות הדדיות בין עוד חברות בשוק הסלולר – ביניהן אפל וסמסונג. אפל טוענת שמערכת ההפעלה אנדרואיד, עליה פועלים מכשירים של HTC, סמסונג, מוטורלה ועוד – מפירה פטנטים של האייפון. תביעותיה של HTC הן דרך התגוננות מפני טענות אלו.

"גוגל יודעת ש-HTC נמצאת תחת לחץ משפטי עצום מצד אפל, ושהיא בצד המפסיד", אמר לרשת בלומברג פלוריאן מולר, יועץ ופעיל גרמני בתחום קניין רוחני. "התערבות בנושא מצידה של גוגל מעלה את הסבירות של התדיינות משפטית ישירה בין גוגל לאפל" (דבר שטרם קרה). גוגל מחזיקה כיום כאלף פטנטים, ולאחרונה רכשה עוד 17,000 במסגרת קניית חטיבת הסלולר של מוטורולה.

"HTC תמשיך להגן על המצאותיה והפטנטים שלה נגד הפרה מצד אפל עד שהפרה זו תיפסק. אנו מאמינים שיש לנו את החובה להגן על העסק שלנו, שותפינו לתעשיה ולקוחותינו", אמר גרייס לי, היועץ הכללי של החברה.


עוד בנושא:

- גלקסי טאב 7.7 של סמסונג נעלם מהתצוגה
- סמסונג נגד מקבוק אייר

  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully