וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת IFA: גלקסי טאב 7.7 של סמסונג נעלם מהתצוגה

סמסונג העלימה את הטאבלט החדש שלה, Galaxy Tab 7.7, מתערוכת האלקטרוניקה הגרמנית IFA, ככל הנראה בגלל מאבק משפטי נגד אפל

תערוכת האלקטרוניקה בברלין:

גלקסי טאב 7.7 - הטאבלט החדש של סמסונג, נעלם מדוכן החברה בתערוכת האלקטרוניקה IFA בה הוכרז. עוד אתמול בבוקר הספקנו להשתמש במחשב הלוח כמה דקות, אך בשעות הצהריים הורידה החברה את הטאב מהשולחנות ואת הפרסום שלו מקירות האולם. הגלקסי טאב 10.1 וה-Galaxy Note נשארו במקומם.

בסמסונג מאשרים רק כי הורידו את הטאב, אך לא מוסרים סיבה. הערכות מדברות על כך כי קיים קשר בין ההורדה לבין מאבק משפטי אותו מנהלת חברת אפל נגד סמסונג - מאבק שבמסגרתו הצליחה לאסור על המכירות של גלקסי טאב 10.1 בגרמניה. ניתן להעריך כי בסמסונג אמנם השיגו אישור להצגת הטאבלט בתערוכה הגרמנית (עם סטיקרים האומרים כי המוצר לא זמין למכירה בגרמניה), אך לא הספיקו להשיג אישור דומה לטאב 7.7 שרק הוכרז ב-IFA.

שני מחשבי הלוח, יש לציין, דומים מאוד, והטענה המקורית של אפל הייתה כי סמסונג מפרה את זכויות העיצוב שלה, בהן מוגן אייפד 2, בסדרת הטאבים שלה. האתר Foss Patents - מקור לידיעות רבות בפרשיית אפל-סמסונג, מדווח גם כי סמסונג הורידה אזכורים לטאב החדש מהאתר הגרמני שלה.

המאבק המשפטי בין אפל לבין סמסונג החל באפריל האחרון, עת טענה אפל כי מוצרי סמסונג הם חיקויים של מוצריה הן בארה"ב והן באירופה. בחודש שעבר זכתה אפל במספר פסיקות שמונעות את ההפצה של מחשבי הלוח מסדרת Galaxy Tab בגרמניה ואוסטרליה עד אשר יוכרעו המאבקים.

גילוי נאות: הכותב היה אורח חברת סמסונג בתערוכה.

עוד בנושא:

- IFA 2011: מחשבות ראשונות : Samsung Note
- IFA 2011: סוני מנסה לחזור למשחק
- IFA 2011: לפני כולם: הטאבלט החדש של טושיבה
- IFA 2011: סמארטפון: המסך כבר מגיע ל-5.3 אינץ’

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully