וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפון פייסבוק: עכשיו באמת?

האם פייסבוק עובדת עם HTC על פייסבוק-פון - טלפון סלולרי שירוכז סביב הרשת החברתית? שמועה חדשה גורסת שכן

פייסבוק עובדת על טלפון סלולרי - השמועה חוזרת. בלוג הטכנולוגיה AllThingsD, השייך לוול סטריט ג'ורנל, מפרסם כי פייסבוק "הזמינה" מיצרנית הטלפונים HTC סמארטפון שמרוכז כולו סביב הרשת החברתית הפופולרית. שם הקוד של המכשיר הוא "באפי", על שם קוטלת הערפדים.

על פי הדיווח, הטלפון יבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, אך כזו ששונתה רבות על מנת לשים את פייסבוק במרכז העניינים. בנוסף, צפוי הטלפון לתמוך בהרצת יישומי דפדפן (הכוונה היא ליישומי HTML 5) מחוץ לדפדפן עצמו. לא ברור מתי המכשיר - אם באמת מפותח אחד כזה - עשוי להגיע לחנויות, אך ב-AllThingsD טוענים כי מדובר רק בתחילת הפיתוח, לאחר שפייסבוק בחרה ב-HTC על פני סמסונג לא מכבר.

ב-HTC לא הגיבו לידיעה, ובפייסבוק אמרו כי אסטרטגיית המכשירים הניידים שלהם פשוטה, ובחברה "חושבים שכל מכשיר נייד הוא טוב יותר אם הוא חברתי מאוד". בפייסבוק הוסיפו גם כי החברה "עובדת עם כל תעשיית המובייל: חברות סלולר, יצרני טלפונים, ספקי מערכות הפעלה ומפתחי אפליקציות, על מנת להביא חוויות חברתיות לכמה שיותר אנשים ברחבי העולם".

נזכיר כי בפברואר האחרון, הכריזה HTC על שני מכשירים עם כפתור פייסבוק ייעודי, שמטרתו לאפשר שיתוף תכנים ברשת החברתית בקלות. הטלפונים האלה, שלא זכו להצלחה רבה, לא פותחו בשיתוף עם פייסבוק, ופעלו על גרסה רגילה של מערכת ההפעלה אנדרואיד.

עוד בנושא:

HTC משיקה שני טלפונים עם כפתור פייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully