וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מיקרוסופט מפתחת Office לאייפד

30.11.2011 / 15:06

על פי דיווחים, מפתחת ענקית התוכנה גרסת אופיס רזה למחשב הלוח מבית אפל. המחיר: ככל הנראה בסביבות ה-10 דולר

האם מיקרוסופט מתכננת להכניס את אופיס לאייפד? כך טוען האתר thedaily.com. לפי הדיווח, החברה מפתחת בימים אלו גרסה מותאמת לאייפד של חבילת התוכנות המשרדיות. האתר מעריך כי האפליקציה תעלה בסביבות ה-10$ ותהיה גרסה קלה ופשוטה יותר של המקור – שכן משתמשי מחשבי לוח יתקשו להפעיל חבילת תוכנה מורכבת כזאת על מכשירים אלו.

אופיס הוא המוצר הנמכר ביותר של מיקרוסופט לאחר מערכת ההפעלה "חלונות", והוא צפוי להכניס לחברה כ-15 מיליארד דולר ב-2011. נכון להיום חולש האייפד על כ-80% משוק מחשבי הלוח העולמי, נתון שלא מאפשר למיקרוסופט להתעלם מהמכשיר ולא לאפשר שימוש בתוכנותיה עליו – על אף היריבות ארוכת השנים בינה לבין אפל, המציגה את עצמה כאלטרנטיבה למיקרוסופט בתחום מערכות ההפעלה. עד היום לא היוו תוכנות לאייפד חלק משמעותי מהכנסותיה של מיקרוסופט, אך לא תהיה זו הפעם הראשונה בה היא משיקה אפליקציה למוצרי מתחרתה: קיימות כבר אפליקציות של המסנג'ר ושל מנוע החיפוש בינג ל-iOS. נוכחותן של תוכנות תואמות אופיס דוגמת "גוגל דוקס" לא מאפשרת לה להשאיר את השטח נטול תחרות בתחום.

על פי הדיווח לא תסתפק מיקרוסופט באייפד, ותעדכן את נציגותה גם המוצר אחר של אפל – מערכת ההפעלה OS X Lion, לה תושק גרסת אופיס בשנה הבאה. הגרסה הנוכחית עבור מחשביה של אפל תומכת עד לגרסת מערכת ההפעלה הקודמת: Snow Leopard.


עוד בנושא:

- מיקרוסופט ביטלה בחשאיות את תוכנית האימות למוצרי אופיס
- אופיס 2010 יצאה לשוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully