וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בשירות המוזיקה Spotify: פלטפורמה לאפליקציות

1.12.2011 / 12:26

שירות המוזיקה הפופולרי בעולם מאפשר מעתה לפתח עבורו אפליקציות צד-שלישי שיוטמעו בתוכנה ויוסיפו לה פיצ'רים

שירות הזרמת המוזיקה Spotify הופך לפלטפורמה של ממש. החברה הודיעה כי היא לוקחת את השירות לכיוון חדש ותספק מעתה ממשק פיתוח אליו יוכלו מפתחי צד-שלישי להוסיף אפליקציות שיתממשקו עם השירות ויוסיפו לו פיצ'רים. אפליקציות אלו יפותחו בקוד HTML5 ויותקנו בתוך תוכנת ספוטיפיי.

לדברי מנכ"ל החברה דניאל אי.קיי, משתמשי שירות המוזיקה ביקשו מזה זמן הרחבות ליכולותיו, למשל "מצב די.ג'יי". כעת הולכת לקראתם החברה בהפיכת התוכנה לפלטפורמת פיתוח אליה ניתן להוסיף יכולות מגוונות, דבר שלהערכת המנכ"ל יוביל ל"פרץ של חדשנות". בשלב זה כבר יש בשירות אפליקציות המציגות מילות שירים ומאמרי מערכת של מגזין המוזיקה "רולינג סטון" ומאפשרות רכישת כרטיסים מתוך התוכנה. בין שותפי התוכן הקיימים של השירות בשלב זה נמצאים בין השאר בילבורד, הגארדיין הבריטי,אתר Pitchfork ושירות המוזיקה last.fm. החברה אף מנצלת את ההזדמנות להרחיב את יכולות הבסיס של התוכנה, ומוסיפה כעת יכולות חברתיות שבעזרתן ניתן לראות דירוג שירים על ידי חברים ורשימות השמעה שיצרו.

ספוטיפיי הוא שירות מוזיקה אירופי שנוסד בשבדיה ב-2006, ומנויים לו יותר מ-10 מיליון לקוחות, מתוכם 2.5 מיליון לקוחות משלמים – דבר ההופך אותו לשירות המוזיקה הפופולרי בעולם. השירות מציע הזרמת מוזיקה של מבחר חברות תקליטים (כולל הגדולות ביותר) ומכיל קטלוג של יותר מ-15 מיליון שירים. ביולי האחרון הושק השירות גם בארצות הברית. בישראל הוא אינו זמין.


עוד בנושא:

- שיתוף פעולה: פייסבוק וספוטיפיי

  • עוד באותו נושא:
  • spotify

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully