וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין ספיידרמן לדיאבלו: טקס פרסי המשחקים של Spike TV חשף את המשחקים שיצאו בקרוב

הפתעות לא היו בטקס פרסי Spike TV אבל חשיפות וטריילרים של משחקים חדשים להם מצפים - היו בהחלט. צפו

טקס פרסי המשחקים של ערוץ הטלוויזיה SpikeTV לא הפתיע בבחירת הזוכים - Skyrim הוא משחק השנה, פורטל 2 לקח חמישה פרסים, ובאטמן החדש - ארבעה. החלק המעניין-באמת של הטקס היו חשיפות המשחקים החדשים, וטריילרים חדשים למשחקים שהוכרזו.

עולם פוסט אפוקליפטי ב-The Last of Us

המשחק החדש של יוצרי סדרת Uncharted - חברת Naughty Dog, הוא משחק הישרדות בעולם פוסט-אפוקליפטי המלא בבערך-זומבים. ולא רק הם יפריעו לכם בדרככם, כי אם גם שורדים אחרים של האפוקליפסה שינסו לשדוד אתכם. כיוון ש-Naughty Dog היא אולפן של סוני, המשחק יגיע רק לפלייסטיישן 3, ולא למתחרותיה.

Fortnite - מבצר מאולתר?

מה זה Fortnite? המשחק החדש של חברת Epic, שהביאה לנו בעבר משחקים כמו Unreal ו-Gears of War. מעבר לכך, אנחנו יודעים רק את הפרטים שהוצגו בטריילר, והם די מועטים. נראה שהמשחק כולל בניית מבצר מאולתר והתגוננות מפני מפלצות. או משהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

C&C: Generals 2 - שובו של Command & Conquer

אין שום דבר מפתיע בעצם זה שמשחק חדש בסדרת Command & Conquer מגיע לשוק - מדובר באחת מסדרות משחקי האסטרטגיה-בזמן-אמת הראשונות בעולם, שהחלה את דרכה ב-1995. המשחק החדש הוא כותר המשך ל-Generals מ-2003, אשר זנח את קו העלילה המרכזי של C&C לטובת עולם מציאותי יותר בו ארה"ב, סין וארגון טרור עולמי נלחמים אחד בשני (היי, לא אמרנו מציאותי מאוד). החלק המפתיע בהכרזה הוא כי מי שמפתח את המשחק הוא Bioware - אחד מאולפני הפיתוח המוערכים בעולם, האחראי לסדרות כמו Mass Effect ו-Dragon Age. המשחק צפוי להגיע ב-2013, כשהוא זמין למחשב בלבד.

Alan Wake’s American Nightmare - מיני אלן

הפרק החדש בסדרת Alan Wake אינו משחק המשך מלא, כי אם משחק קצר יותר במחיר נמוך יותר, שיהיה זמין לרכישה והורדה דרך החנות המקוונת של קונסולת האקס-בוקס. הטריילר הראשון שלו נועד להכניס אותנו לעניינים ולהזכיר לנו איך אלן וייק נלחם בכוחות החושך עם אור הפנס שלו.

Amazing Spider-Man - הרובוטים ילהיבו?

בקיץ הקרוב יגיע לאקרנים סרט חדש על ספיידרמן, ואף סרט של מארוול לא יהיה שלם בלי משחק מחשב מלווה. אז כן, גם ל-Amazing Spider-Man יהיה משחק מחשב, וכעת יש לנו גם את הטריילר הראשון שלו. האם הטריילר נראה מלהיב במיוחד? לא, אבל יש בו מספיק רובוטים ענקיים לשימור העניין, לפחות עד הטריילר הבא.

Metal Gear Rising: Revengeance - רובוטים, דם וחרבות

מה קורה כשנותנים ליצרן משחקים כמו Mad World ו-Bayonetta לפתח כותר Metal Gear. הטריילר החדש של Metal Gear Rising: Revengeance (לשעבר Metal Gear Solid: Rising) מראה בדיוק מה: דם, תנועות מהירות של חרבות, וזריקת רובוטים ענקיים. המשחק החדש מתמקד בריידן, שעובד כשכיר חרב עבור חברות אבטחה פרטיות שונות. המשחק צפוי להגיע מתישהו לפלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360.

Diablo III - עוד קרב אפוקליפטי

לא, אנחנו עדיין לא יודעים מתי בדיוק דיאבלו 3 מגיע - נכון לעכשיו הוא צפוי להיות מושק מתישהו בחצי הראשון של 2012. הדבר היחיד אותו חשפה חברת בליזארד כעת הוא סרטון הפתיחה של המשחק. והוא, איך לא, חוזה קרב אפוקליפטי בין כוחות האור והחושך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully