וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג גלקסי נקסוס מושק - ומודגם

15.12.2011 / 11:51

הסמארטפון המסקרן של התקופה מושק בימים אלה בארצות הברית ובישראל. חברת ורייזון מאפשרת לשחק איתו דרך הרשת

סמסונג גלקסי נקסוס, הסמארטפון שהוא שיתוף פעולה בין סמסונג לגוגל – מושק היום בארצות הברית. המכשיר, שהוא הסמארטפון הראשון שמריץ את גרסה 4 (המכונה Ice Cream Sandwich) של מערכת ההפעלה אנדרואיד – יימכר בחנויות רשת התקשורת ורייזון ובאתר האינטרנט שלה, תמורת 300 דולר – ללקוחות שיחתמו על חוזה התחייבות.

בהודעה שהוציאו לעיתונות שלוש החברות – ורייזון, גוגל וסמסונג, הן הגדירו את גרסת אנדרואיד החדשה כ"מראה ותחושה חדשים לחלוטין לאנדרואיד" וציינו שהיא כוללת חווית משתמש משופרת עם אפשרויות מולטי-טאסקינג, גלישת אינטרנט מהירה במיוחד וקישוריות בין מכשירים סלולריים בעזרת טכנולוגיית NFC, המאפשרת לייצר תקשורת בעזרת חיבור אלחוטי.

בין הפיצ'רים של המכשיר החדש: ממשק משתמש מעוצב מחדש, פתיחת נעילת מכשיר על ידי זיהוי פנים, שיתוף לינקים, אפליקציות ותוכן בין שני מכשירים בעזרת הצבתם אחד לצד השני, מצלמה ברזולוצייה של 1080p, שירותי ענן וגישה לשירות "גוגל מיוזיק".

ורייזון לא מסתפקת רק בתיאור המכשיר. החברה העלתה לאתר שלה סימולטור של המכשיר המאפשר לראות כיצד הוא נראה ולתפעל אותו ואת הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה "על יבש". הסימולטור כולל מדריכים המסבירים על הניווט בין התפריטים, השימוש באפליקציות והשימוש במצלמה.

השבוע נודע כי הסמסונג גלקסי נקסוס מגיע לישראל כבר בימים אלה ומתחיל להימכר ברשת hMobile במחיר של 4,000 ¤. סאני, היבואנית הרשמית של סמסונג, הודיע כי המכשיר יושק על ידה בהמשך החודש.


עוד בנושא:

- גלקסי נקסוס ואנדרואיד 4: גוגל מציגה את החידושים שלה
- פירצת אבטחה באנדרואיד 4: מזהה פנים גם מתמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully