וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

KLM תציע: לבחור בפייסבוק ליד מי לשבת בטיסה

19.12.2011 / 9:30

חברת התעופה KLM תשיק שירות בו ניתן יהיה לסקור פרופילי פייסבוק של שותפים לטיסה כדי להחליט ליד מי לשבת

כל מי שטס מדי פעם יודע עד כמה קריטית לחוויית הטיסה היא הסוגיה מי יושב לצדך. טיסה יכולה לעבור בנעימים אם נפלת על אדם חביב, או כסיוט אם נפלת על נודניק, פטפטן בלתי נלאה או מישהו שמעיק בכל צורה אחרת. בהנהלת גוגל, למשל, אחד הקריטריונים בהחלטה אם לשכור מישהו לעבודה היא השאלה ששואלים את עצמם בכירי החברה: "האם הייתי רוצה לשבת לידו בטיסה?". כאשר התשובה שלילית – גם ההחלטה שלילית.

כעת מציעה חברת התעופה ההולנדית KLM להפסיק את לוטו הישיבה הזה ולאפשר לטסים להחליט בעצמם ליד מי ישבו - זאת בעזרת המדיה החברתית. מהות השירות החדש, Meet & Seat שמו, עדיין לא פורטה במלואה – אך ידוע כי רק נוסעים שיירשמו אליו יוכלו לצפות בשותפים הפוטנציאלים לכיסא. ככל הנראה מדובר יהיה בסוג של אפליקציית פייסבוק או תוכנה להורדה שמי שמשתמש בה יכול לצפות בפרופילי הפייסבוק/LinkedIn של שותפים לטיסה שמשתמשים בה גם כן, להציע להם לשבת ביחד ולשריין מושבים בצוותא. השירות אמור להיפתח בתחילת השנה הבאה.

ב-KLM הדגישו כי לא מדובר בסוג של שירות "בליינד-דייט בשמיים", אך קשה להתעלם מהאפשרות הזאת, לאור סקר שערכה החברה שגילה ששליש מהנוסעים נפגשו בשנית בצורה יזומה עם האדם שישב לצדם בטיסה. סרטון אנימציה שיצר אתר האנימציה הטייוואני NMA.TV כבר מפליג בדמיונו ומתאר (ויזואלית) את אותם אנשים שבזכות השירות יצטרפו למועדון "30 אלף הרגל" – הכינוי לאנשים שקיימו יחסי מין בטיסות.


עוד בנושא:

- הטיימליין החדש של פייסבוק: כל מה שאתם צריכים לדעת
- כמה חברי פייסבוק מפרידים ביניכם לבין מארק צוקרברג?

כך מדמיין אתר NMA.TV את השירות החדש

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק
  • klm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully