וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי נוקיה ומיקרוסופט כתבו תגובות אוהדות על 'לומיה 800' - ונחשפו

21.12.2011 / 13:04

שני קוראים זועמים מחו על ביקורת שלילית שקיבל באתר הודי הסמארטפון 'לומיה 800'. ואז התגלה שהם עובדים בחברות שיצרו אותו

שיתוף הפעולה בין נוקיה למיקרוסופט, שהביא לעולם את סמארטפון ה-Lumia 800, העובד על מערכת ההפעלה Windows Phone 7 עדיין לא כובש את שוק הסלולר ומתהדר במכירות נמוכות יחסית – אך לפחות מייצר גאווה תאגידית. הגרדיאן הבריטי מדווח שעובד של נוקיה ועובד של מיקרוסופט נחשפו ככאלה שכתבו טוקבקים אוהדים על המכשיר בתגובה לביקורת שלילית שהתפרסמה עליו.

הביקורת פורסמה באתר ההודי Moneylife.in ולא בדקה את המכשיר אלא השוותה בין המפרט שלו לזה של הסמסונג גלקסי S, העובד על מערכת ההפעלה אנדרואיד. המבקר, יוגש סאפקל, סיכם כי ה'לומיה 800' רחוק מלהיות מתחרה של ממש לאייפון, ושניתן לכנותו noPhone. "איזו ביקורת מחורבנת!! זה אחד הטלפונים הטובים שיש, אייפון ממש טיפש לעומתו. כנראה שמישהו משלם לך", נכתב באחת התגובות. המגיב לא לקח בחשבון שניתן לראות מה כתובת ה-IP ממנה הוא שולח את הודעתו. הכתובת הזאת שייכת לנוקיה.

טוקבקיסט נוסף, שהגיב תחת השם "עדיתיה אגרוול" כתב: "נגמרו הזמנים בהם לצרכנים היה אכפת מהמפרט הטכנולוגי של הניידים. היום אנשים רוצים מכשירים יפים, מהירים וקלים לשימוש. לך לחנות ותשתמש בווינדווס פון 7.5 במשך 10 דקות – והדבר האחרון שישנה לך זה מהירות המעבד". גם כאן ניתן היה לאתר את כתובת ה-IP של כותב ההודעה: הפעם כתובת ששייכת למיקרוסופט.

הגילוי הזה הוביל את סאפקל לפרסום פוסט בו חשף מאחוריו מי עומדים המגיבים. אמנם היה מי שהאשים אותו בהפרת פרטיות ומדיניות האתר בו הוא כותב. מצד שני – סאפקל לא היה נדרש לנקוט בצעד הזה אילו היו צמד העובדים נותנים את הגילוי הנאות המתבקש.


עוד בנושא:

- נוקיה: ”לנוער נמאס מאייפון”
- נוקיה וישראל: לאן עכשיו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully