וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירי לאנדרואיד: זה לא באמת

1.1.2012 / 13:20

משתמשי אנדרואיד הופתעו לגלות גרסה רשמית של השירות הקולי סירי מבית אפל. למעשה היה מדובר באפליקציה מתחזה, שהוסרה במהרה

רבים ממשתמשי מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד מבית גוגל בוודאי היו שמחים אם המכשירים הפועלים עליה היו מציעים את שירות סירי: אותה מערכת תקשורת קולית שהשיקה אפל עם מכשיר האייפון 4S. בסוף השבוע האחרון נדמה היה שזה קרה, אבל רק לשעות ספורות. חברת אפליקציות בשם Official App העלתה לחנות האפליקציות של אנדרואיד אפליקציה רשמית, כביכול, של סירי.

למעשה האפליקציה הייתה לא יותר מקיצור דרך לתוכנת הזיהוי הקולי של גוגל, המובנית במכשירי אנדרואיד. חוסר הידיעה הזה גרם לכאלף איש להתקין את האפליקציה, שחיצונית התחזתה לסירי האמיתית, גם אם בתיאורה הרשמי נכתב כי "האפליקציה היא אייקון של סירי שפותח את Google Voice Actions". לא מדובר בטריק חדש של Official App – החברה גם הפיצה אפליקציה רשמית כביכול ללוח ההודעות הווירטואלי Pinterest. זו הורדה מעל לעשרת אלפים פעמים, כאשר למעשה מדובר בלא יותר מקיצור דרך לאתר הרשמי.

בניגוד לאפל, שבודקת כל אפליקציה שנכנסת לחנות האפליקציות שלה, גוגל משקיעה מעט משאבים בבקרה על החנות ומאפשרת למפתחים להזין אליה אפליקציות בצורה ישירה וללא חסמי כניסה. אפליקציית סירי המפוברקת הייתה הקש ששבר את גב הגמל – גוגל הסירה אותה מהחנות, וכן את כל שאר האפליקציות של Official App. מאוכזבי ההסרה יאלצו להסתפק בתוכנות זיהוי קולו שונות, ביניהן Iris ("סירי" בהיפוך), Vlingo ו-Cluzee, או פשוט להשתמש באותו שירות קולי של גוגל אליו הפנתה "סירי לאנדרואיד".


עוד בנושא:

- סירי של אפל: המהפכה הגדולה הבאה היא דיבור עם המחשב
- נפרצה סירי - מערכת השליטה הקולית של אייפון 4S
- סירי בשירות מתנגדי ההפלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully