וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאבלו 3 יצא בפברואר?

9.1.2012 / 14:30

סניף אמריקאי של "בסט באיי,הודיע כי דיאבלו 3 יצא ב-1 בפברואר. נציג לא רשמי של יצרנית המשחק - מכחיש

מבקרי חנות Best Buy במינסוטה, ארצות הברית, הופתעו השבוע לגלות שם כרזה המכריזה על צאתו של המשחק לו מצפים רבים: דיאבלו 3. לפי הכרזה, תאריך ההשקה הוא 1.2.2012 - עוד כשלושה שבועות. לפי הפרסומת, החנות תפתח את שעריה בחצות ודקה ב-1.2 למכירה מיוחדת של המשחק המבטיח, שצפוי להיות אחד המשחקים הבולטים של השנה. גם האתר של רשת החנויות מציין את תאריך ההשקה הזה.

הגילוי הסעיר את עולם המשחקים ופורסם בהרחבה באתרים המסקרים בנושא, אולם יממה לאחר מכן הכחישה חברת בליזארד, יצרנית המשחק, את הידיעות. אחד מעובדי החברה פרסם הודעה חד משמעית בחשבון הטוויטר שלו: "לדיאבלו 3 אין תאריך יציאה. כל אדם או חנות שטוענים אחרת רק מנחשים". יש לציין שנכון להיום, אף נציג מטעם בליזארד לא הגיב באופן רשמי לשאילתות העיתונאים - והתגובה בטוויטר היא ההתייחסות היחידה של עובד מטעם החברה לדברים.

למרות שבבליזארד לא אישרו את התאריך - נראה שמדובר במקור די אמין. בסט באיי היא רשת חנויות ענקית ולא סביר שתמציא תאריך השקה למשחק כל כך מצופה - מה גם ששלט הפרסום נראה מושקע ואמיתי. קשה לדעת אם בבליזארד באמת עדיין לא קבעו את תאריך היציאה של המשחק, או שהם פשוט מעונינים לחשוף אותו בעצמם ולא בחסות פרסומת של רשת קמעונית. קשה להאמין שבבסט באיי הכינו את שלט הפרסום המושקע ללא שום ביסוס במציאות, אך יכול להיות שברשת החנויות התבססו על תאריך זמני שנשלח מבליזארד, שאינו מייצג בהכרח את התאריך האמיתי בו יצא המשחק לחנויות.

דיאבלו 3 הוא ההמשך של סדרת משחקי תפקידים פופולרית ומוערכת. קיומו של המשחק נחשף כבר ב-2008, ובבליזארד לא הסכימו לחשוף מתי בדיוק הוא יצא. לפני מספר חודשים הודיעה החברה כי היא מקווה להוציא אותו ב"תחילת 2012", אך לא הכריזה על תאריך מדוייק.


עוד בנושא:

- דיאבלו 3 הוכרז
- טריילר: דיאבלו 3

  • עוד באותו נושא:
  • דיאבלו 3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully