וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפייסבוק: פרסומות בפיד המרכזי

11.1.2012 / 16:03

לאחר שנתיים של הפסקה החלה פייסבוק להציג למשתמשיה פרסומות בפיד המרכזי. בשלב זה תוצג רק פרסומת אחת ביום

פייסבוק החלה להציג פרסומות בפיד המרכזי של משתמשיה. לאחר שבחודש שעבר נודע כי החברה מתכננת לעשות זאת בקרוב, כעת קורה הדבר, ופייסבוק מאשרת זאת רשמית.

הפרסומות מופיעות כ"סיפורים מוצגים" (Featured Stories) במרכז הפיד (בניגוד לפרסומות הרגילות הנמצאות בצדדים) והן מותאמות לגולש לפי טעמו המשתקף בחשבון שהוא מפעיל. המשווקים יכולים לשלם רק עבור פרסום תוכן שהמשתמש עשה 'לייק' לעמוד שלו (לדוגמה: פרסומת של קוקה-קולה לאחר שהמשתמש עשה 'לייק' לעמוד של קוקה-קולה). כאשר יעביר המשתמש את סמן העכבר על פרסום כזה תוצג הודעה האומרת "מממן (ספונסר) שילם כדי להציג סיפור זה כאן".

"הסיבה שאנו משתמשים בתואר "סיפורים מוצגים" ולא "ממומנים" היא כדי הלבהיר לאנשים שהם רואים תוכן מעמוד או אדם שהם בחרו להתחבר אליו", מסרה דוברת פייסבוק. אין זו הפעם הראשונה בה פייסבוק מאפשרת מודעות בפיד – החברה כבר עשתה זאת בין השנים 2006 עד 2009, אך אז הפסיקה, עד עתה.

פייסבוק מכניסה את שיטת הפרסום החדשה בהדרגה, כדי להימנע מהתקוממות גולשים. המקום הראשון בו מופעלת השיטה הוא אנגליה. בשלב זה המשתמשים יראו רק "סיפור מוצג" אחד ביום – ורק בשימוש באתר הרגיל ולא בזה הסלולרי. החברה אף עדכנה את עמודי העזרה באתר עם מידע בנושא, ומבהירה שהמשתמש יכול לבחור ב"החבא" כדי להסיר פרסומת ספציפית מהפיד שלו.


עוד בנושא:

- פייסבוק תציג פרסומות בפיד המרכזי

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully