וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייפד 3 יושק בחודש מרץ

14.1.2012 / 20:12

מתרבות הטענות לגבי יציאתו הקרובה לשוק של האייפד הבא. האם אכן יצא עוד חודשיים ויכלול מסך ברזולוציה גבוהה?

שמועות נוספות לגבי האייפד 3. בסוף השבוע הזה פרסמה סוכנות הידיעות בלומברג כי הגרסה הבאה של מחשב הלוח של אפל נמצאת כבר בייצור, ותוצא למכירה כבר בחודש מרץ הקרוב. לפי הדיווח, לאייפד 3 יש מסך ברזולוציה גבוהה והוא רץ על מעבד מהיר יותר ומרובע ליבה שמאפשר מעבר זריז בין אפליקציות. גרסת המכשיר שמתחברת לרשתות סלולריות תתמוך בדור הבא של רשתות אלו – דור רביעי LTE – תמיכה שעדיין לא קיימת בטלפון האייפון של אפל. ההנחה היא שהחברה תאפשר כבר עכשיו לאייפד לתמוך בטכנולוגיה זו מכיוון שיש לו סוללה גדולה יותר שמתאימה לתמיכה בדרישותיה.

לדברי המקורות שמסרו את המידע לבלומברג, הפיקסלים במסך החדש יהיו כה צפופים שהתצוגה תידמה לזו של טלוויזיות באיכות HD ושהתמונות עליה ייראו כתמונות מודפסות. קבצי וידאו יפעלו מהר יותר בזכות תוספת כוח לעיבוד הגרפי.

אייפד 3 מורכב על ידי פוקסקון, החברה הסינית שמרכיבה רבים ממוצריה של אפל, כולל דגמי הטאבלט הקודמים. לפי הדיווח, החברה החלה לייצר את המכשיר כבר בתחילת ינואר ומפעליה עושים זאת במשך 24 שעות ביממה. אם אכן יושק המכשיר במרץ, ההשקה תחפוף ללו"ז החברה בשנים הקודמות, שכן האייפד הראשון יצא באפריל 2010 והאייפד השני יצא במרץ 2011.


עוד בנושא:

- דיווח: אפל תדחה את השקת אייפד 3
- דיווח: אייפד 3 יושק עוד השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully