וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: סלולרי עם סוללת AA

18.1.2012 / 10:14

טלפון סלולרי שעובד על סוללת אצבע רגילה? זהו ה-Spare One, שנועד לשימוש חירום אבל יכול לתפקד גם כסתם טלפון פשוט

אתם זוכרים את הימים בהם טלפון סלולרי היה רק טלפון סלולרי? מן מכשיר כזה שמתקשרים ממנו, או מקסימום מתקשרים ושולחים הודעות SMS, אבל לא מחשב קטן שיושב בכיס ויכול לעשות את רוב מה שעושה המחשב הגדול? כן, היו פעם ימים כאלו, וחברת Spare One מחזירה אותנו אליהם, בעזרת סלולרי חדש שתציג בחודש הבא בתערוכת הסלולר בברצלונה.

ה-Spare One הוא טלפון פשוט שנועד לתקשורת יותר בסיסית מבסיסית – כזו של שעת חירום, בה הכי חשוב להתקשר למי שצריך ופחות חשוב איך ועם מה. אבל מה שמעניין בו במיוחד זה הדרך בה הוא מקבל אנרגיה. בניגוד לטלפונים רגילים, כולל אלו הפשוטים, אין לו סוללה ייחודית משלו. הוא פשוט משתמש בסוללת "אצבע" AA סטנדרטית. הסוללה הזאת מאפשרת לדבר דרכו עשר שעות רצוף, והחברה טוענת שבמצב חסר שימוש היא תספיק לסטנד-ביי של לא פחות מ-15 שנה. כן, 15 שנה!

אפשר להכניס אליו את כרטיס ה-SIM שלכם ולחייג לכל מקו (אם כי בלי זכרונות, ואפילו בלי מסך שמראה את המספר), ואפשר גם לא – ואז הוא לפחות עדיין מסוגל להתקשר לשירותי החירום. כך שהטלפון הזה גם מתאים למי שרוצה את המכשיר הכי פשוט שיש, גם את המכשיר מהזולים ביותר (מחירו רק 50 דולר) וגם למי שרוצה מכשיר ייעודי לשעת חירום.


עוד בנושא:

- מטען סלולרי לכל
- נרתיק אנטי-סלולרי

  • עוד באותו נושא:
  • סלולרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully