וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מרחיבה את ה-Open Graph: למי אכפת מלייק?

פייסבוק מרחיבה את תוכנית ה-Open Graph שלה, שמציפה בפרופיל מידע מאתרים נתמכים גם אם לא שיתפתם אותו

60 אתרים חדשים יספרו לכל חבריכם בפייסבוק מה קראתם, ראיתם או שמעתם. הרשת החברתית הגדולה בעולם הוסיפה אתרים חדשים לתוכנית ה-Open Graph שלה, המציפה בתוך הפרופיל שלכם לא רק דברים אותם שיתפתם מיוזמתכם כי אם גם דפים אליהם פשוט ניגשתם. התוכנית נחשפה לראשונה באפריל אשתקד, והושקה בספטמבר, אך עד כה היו בה מעט מאוד שותפים.

בין 60 האתרים החדשים ניתן למצוא ענקי רשת כמו איביי, Tripadvisor, Digg, פורסקוור ו-Dailymotion. אלה מצטרפים לאתרים כמו זה של הניו יורק טיימס והגארדיאן, כמו גם שירות המוזיקה ספוטיפיי. כדי להשתמש באלה, יתבקשו משתמשי פייסבוק לאשר אפליקציה עבור כל שירות חדש.

וזו, כמובן, רק ההתחלה – במקביל להשקה החדשה פותחת פייסבוק את תוכנית המפתחים. התוכנית תאפשר לכל אתר להיכנס ל-Open Graph, כל עוד הוא עומד בתנאי סף. מדובר בחלק מהאסטרטגיה של פייסבוק בשנים האחרונות, שמטרתה להפוך את דף הבית שלכם ברשת החברתית לעמוד ממנו אתם מתחילים את הגלישה – עמוד שמלא לא רק במידע פנימי מהרשת החברתית, כי אם גם בתוכן חיצוני.

עבור האתרים, מדובר בהזדמנות נוספת להיכנס לאחד מנכסי הנדל"ן החמים כיום ברשת האינטרנט - דפי פייסבוק. רק שבניגוד לכפתורי לייק ו-Share, הפעם הם לא צריכים לפתות את הגולש או להתחבב עליו. עצם זה שהגולש נכנס לדף, עשוי להציף אותו.

עוד בנושא:

דעה: Open Graph זה נורא

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully